Gå til innhold

Han bare lyver!


Gjest hemy

Anbefalte innlegg

jeg ei ei jente som slier med mannen om dagen.Har funnet ut at han bare lyver til mrg.I helga sa han at han skulle bort med jobben,men han var på fylletur til Sverige sammen med gutta,sier han i hver fall.Er det jeg jeg som er dum eller er dette noe jeg bare må finne meg i????jeg begynner å bli ganske lei for han har gjort mye rart før også.Det er forøvrig bare to mnd siden vi fikk barn.Jeg har bare lyst til åreise selv om jeg er fryktelig glad i han.Han har vært utro før og er sikkert vant til at jeg finner meg i det,men en dag er begeret fullt!Har prøvd å forklare dette for han men han bare ler og sier at alt kommer til å ordne seg.Hva skal jeg gjøre??Noen med gode råd å avse???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt instendige råd; kontakt familierådgiver nå!!!!!

Han er umoden og tar ikke hensyn til dine følelser. Jeg synest ikke dette lover godt for deres fremtidige ekteskap og foreldreskap; han ute på tur-du hjemme .

Si klart i fra at dette godtar du ikke. Hvis det ikke virker så sett handling bak kravet.

Ikke hold ut fordi du føler du må.

Det blir bare vanskeligere å komme seg vekk siden enn nå. I.o.m at barnet er så lite vil det ikke huske dette, i motsetning til om barnet blir 3-4 år når bruddet skjer.

Spør seg selv; er det slik jeg ønsker å ha det i mitt ekteskap? Hvis ikke så gjør noe med det nå.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei hemy!

Det høres ut som du har det veldig vanskelig i forholdet til mannen din, nå bare to mnd. etter at dere har fått barn.

Å stole på hverandre er helt avgjørende i et samliv. Du sier at mannen din lyver og er utro.

Jeg vil anbefale deg å ta et oppgjør med han. Fortell han hva du reagerer på. Er du usikker, eller blir du avvist av han, søk hjelp på familiekontoret eller hos annen fagperson f.eks. på helsestasjonen hvor du går med babyen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med modern. Stikk nå mens du kan. Han er gutt, og som gutter ellers.. Han er og blir en DRITTSEKK.. ALLE gutter er slik, og det er det ikke noe og gjøre med. Forbered deg på et godt liv sammen med barnet deres, og for all del, ikke rot deg bort i noen nye gutter.. er ikke bedre de heller. Gi av livet ditt til barnet deres, og glem allt som har med det andre kjønn og gjøre, om du ikke vil havne i samme situasjon igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...