Gå til innhold

Er det vanlig at en støvsugerselger gir kontanter i avslag?


Solsikke

Anbefalte innlegg

I følge støvsugerselgeren ga han svigerfar 700 kroner i kontanter som avslag på støvsugeren han kjøpte. Er dette vanlig? Vi sjekker nå opp om dette faktsik stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe å undersøke da - han fikk den jo billigere.

Poenget er at vi skal omgjøre kjøpet sant, Raglan. Og da er det noe å undersøke. Støvsugerselgeren stakk avgårde med en nesten ubrukt kirby, så du kan vel si det slik at den eneste som tjente på det salget var støvsugerselgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at vi skal omgjøre kjøpet sant, Raglan. Og da er det noe å undersøke. Støvsugerselgeren stakk avgårde med en nesten ubrukt kirby, så du kan vel si det slik at den eneste som tjente på det salget var støvsugerselgeren.

Åhh. Det har ikke jeg fått med meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. Det har ikke jeg fått med meg ;-)

Det står lenger ned her:D Men nå er alt i orden. Handelen er omgjort og kirbyen er tilbake på sin plass.

Men pass deg så du ikke blir snakket trill rundt av slike selgere.

Så du bildet av lynet i avisa nordland i dag? Spektakulært syn*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står lenger ned her:D Men nå er alt i orden. Handelen er omgjort og kirbyen er tilbake på sin plass.

Men pass deg så du ikke blir snakket trill rundt av slike selgere.

Så du bildet av lynet i avisa nordland i dag? Spektakulært syn*s*

Så det ikke, men mamma sa at det hadde vært ille. De var på hytta I sørfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det ikke, men mamma sa at det hadde vært ille. De var på hytta I sørfold

ille, det var ett vakkert syn:D Se innlegget mitt lenger ned her. Himmel i lys lue eller noe slikt*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...