Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

11

• kie

6

• Lionn

5

• avil

2

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer så masse! Håper alt står bra til med deg. Du føler deg bra, eller?

Kryss fingrene for at det har klaffet for meg og denne gangen, da.. :) Skal teste om rundt 7-10 dager.

:)

Jeg krysser både armer og ben for deg jeg! :o) (kan krysse bena nå som det er i boks, jeg vet du!) ;o)

Ellers er jeg i bra form, vet du! Vet ikke helt om det har gått opp for meg enda, jeg føler at jeg er litt utenfor meg selv. Men gubben ble glad hvertfall! Kom faktisk en liten tåre...! Også han som egentlig er er tøffere enn toget! Hehe!

Gratulerer så mye!!

Men du...med tanke på min situasjon...ja, med den store magen og alt..kan jeg slippe å slenge meg i veggen sånn med det første? Sånn nærmere jul hadde passet meg myyyye bedre!

Kos deg!

mvh tredjegangsventende

Så klart kan du vente til magen er borte! Jeg er jo ikke vrang heller! Men da _skal_ du! ;o)

Jeg krysser både armer og ben for deg jeg! :o) (kan krysse bena nå som det er i boks, jeg vet du!) ;o)

Ellers er jeg i bra form, vet du! Vet ikke helt om det har gått opp for meg enda, jeg føler at jeg er litt utenfor meg selv. Men gubben ble glad hvertfall! Kom faktisk en liten tåre...! Også han som egentlig er er tøffere enn toget! Hehe!

Det høres koselig ut -dere får nyte denne tiden som bare det :) Gleder meg til å høre nærmere om hvordan det går!

Klem

Annonse

*puh*

Hehe!

Håper dere er kjempeglade begge to da!

Ja, vi er kjempeglade! Men sammen med graviditeten kom også frykten. For at det skal skje noe galt. Før har jeg ikke skjønt hvorfor gravide ikke går i 9 mnd og smiler salige og er lykkelige. Nå skjønner jeg at man _både_ er lykkelige og dritredde! Huttetu! :o)

Annonse

Ja, vi er kjempeglade! Men sammen med graviditeten kom også frykten. For at det skal skje noe galt. Før har jeg ikke skjønt hvorfor gravide ikke går i 9 mnd og smiler salige og er lykkelige. Nå skjønner jeg at man _både_ er lykkelige og dritredde! Huttetu! :o)

Et tips.

Skriv dagbok!

Jeg skrev en sånn man kan få på barnimagen og det var så morsomt å se den igjen selv om det bare var noen få dager jeg hadde skrevet.

Ikke alle er "typen" til å skrive kanskje, men for de som er det er det et flott minne.

*litt misunnelig*

;-)

Et tips.

Skriv dagbok!

Jeg skrev en sånn man kan få på barnimagen og det var så morsomt å se den igjen selv om det bare var noen få dager jeg hadde skrevet.

Ikke alle er "typen" til å skrive kanskje, men for de som er det er det et flott minne.

*litt misunnelig*

;-)

Du misunnelig? Er det ikke du som driver oppdrett av unger da? ;o) Du har vel ikke slutta enda, tenker jeg!

Takk for tipset om å skrive dagbok. Jeg er nok i utgangspunktet ikke typen til å skrive (da jeg skrev dagbok som fjortis, ble jeg så flau da jeg leste den noen år senere at jeg brant den!) Men kanskje jeg vil angre hvis jeg ikke skriver nå. Det er jo en spesiell situasjon! :o)

Du misunnelig? Er det ikke du som driver oppdrett av unger da? ;o) Du har vel ikke slutta enda, tenker jeg!

Takk for tipset om å skrive dagbok. Jeg er nok i utgangspunktet ikke typen til å skrive (da jeg skrev dagbok som fjortis, ble jeg så flau da jeg leste den noen år senere at jeg brant den!) Men kanskje jeg vil angre hvis jeg ikke skriver nå. Det er jo en spesiell situasjon! :o)

Her er det i allefall.

http://www.barnimagen.com

Min fra siste svangerskap har jeg lagt ut på sidene mine.

http://www.fullthus.com/artikler/da_vi_ventet_pa_oliver/

Hadde egentlig glemt hele "dagboka" men da jeg leste den igjen var de få ordene nok til å få et aldri så lite "flashback".

Her er det i allefall.

http://www.barnimagen.com

Min fra siste svangerskap har jeg lagt ut på sidene mine.

http://www.fullthus.com/artikler/da_vi_ventet_pa_oliver/

Hadde egentlig glemt hele "dagboka" men da jeg leste den igjen var de få ordene nok til å få et aldri så lite "flashback".

Takk skal du ha! Artig! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...