Gå til innhold

Fjerne rekelukt


Gjest Jopppe

Anbefalte innlegg

Om fredagen kjøpte jeg 2 kg reker på veien hjem fra jobben. Jeg glemte rekene totalt, helt til jeg skulle kjøre på jobben i dag.

Trenger jeg å si at lukta var helt infernalsk?

Åssen skal jeg få vekk den lukta? Salmiakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stiller meg bak deg og venter på råd. jeg har et gammelt trau som nå står på verandaen - også et svært FLOTT et agitt!!!!!

Hehe, da kan vi jo putte trauet ditt i bilen min og kjøren inn i vaskemaskinen på Statoil med vinduene nede.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da finnes et kjerringråd for dette, hva med å sette et glass edikk eller sitronsaft på åstedet.

Eller så kan du prøve motsatt ”psykologi”, sett noe som lukter like ille i bilen, så vil det oppveie rekelukta, i teorien, i praksis så kan det hende at du må skrape bilen :)

Jeg vet ikke om man får vrakpant om bilen lukter vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Tenk å sløse bort 2 kg reker da. Dakar. Ikke rart de hevner seg med å råtne hjemme hos deg...

Salmiak og klorin gjør trikset forresten.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carisma1365380365

Tenk å sløse bort 2 kg reker da. Dakar. Ikke rart de hevner seg med å råtne hjemme hos deg...

Salmiak og klorin gjør trikset forresten.

*LOL*

Rettelse: råtner i BILEN din. Det gikk litt fort for seg her ei vending.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å sløse bort 2 kg reker da. Dakar. Ikke rart de hevner seg med å råtne hjemme hos deg...

Salmiak og klorin gjør trikset forresten.

*LOL*

Salmiak OG klorin? Det er jo livsfarlig å blande, men du mente kanskje hver for seg?

Jeg får ta på gassmaske å sette igang, da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Salmiak OG klorin? Det er jo livsfarlig å blande, men du mente kanskje hver for seg?

Jeg får ta på gassmaske å sette igang, da. :o)

*ler*

Ja gjerne hver for seg. Men kanskje salmiak og klorik ville vært supereffektivt. Prøv deg litt frem.

The best of luck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Been there...

Tenk å sløse bort 2 kg reker da. Dakar. Ikke rart de hevner seg med å råtne hjemme hos deg...

Salmiak og klorin gjør trikset forresten.

*LOL*

PS: Du må ikke blande samiakk og klorin, fordi blandingen kan avgi giftige gasser. Og eksplosive gasser.

Naturlig grønnsåpe kan du blande med begge deler. Det gir ofte et ok resultat.

Ellers en halv srayflaske med deo. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke dette spørsmålet heller vært på Gynekologi eller Seksualitet?

Kunne ikke dy meg.... ;-)

Hehe.....jeg tenkte det samme da jeg posta det...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få tak i et uvasket kvinnfolk og be henne sette inn kåken med fittesaus. Med vondt skal vondt fordrives!

jacob.....*stønner*

Jaja, kanskje det funker. Jeg har dessverre ingen gode råd til Jopppe. Å kjøpe ny bil er kanskje litt drøyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jacob.....*stønner*

Jaja, kanskje det funker. Jeg har dessverre ingen gode råd til Jopppe. Å kjøpe ny bil er kanskje litt drøyt?

Å faen - leste innlegget for kjapt jeg. Det var bilen og ikke huset ja?

Ja, ja - då træng en itte rektig så mye fitte då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Lukta biter seg fast i stoppen og stoffet i setene, Den vil forsvinne etterhvert av seg selv. Å få bilen renset koster ikke så mye på et profesjonelt bilpleiefirma, de greier til og med å fjerne liklukt, som er det verste å få vekk.

Å fjerne lukt fra henda, fra løk og reker er enkelt: fukt hendene og gni dem litt med en teskje bordsalt, og de er som nye igjen.

Som bestemora mi sa: hvis det lukter reker av henda dine er du nok ikke utro med -mannfolk- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...