Gå til innhold

I mitt neste liv skal jeg


Raglan

Anbefalte innlegg

bli dyrlege og ikke hjelepleier.

Fy faen de må tjene godt.

Fjernet en liten jursvulst på hunden i dag - det tok en liten time . om måtte betale 3100,-

Og er nå kommet opp i 3400,- med den første konsultasjonen.

Takker min Gud for at hun er forsikret ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Jeg lover deg, smådyrsveterinærer tjener ikke godt.. selv om man skulle tro det med de prisene :-)

Jeg kjenner en som tjener 150.000 i året og jobber fullt.

Håper det går bra med bikkja di da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj for noen priser. Du Raglan, du snakker om forsikring? Hvordan gjør du det? Og kan blandingshunder bli forsikret for sykdom o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg lover deg, smådyrsveterinærer tjener ikke godt.. selv om man skulle tro det med de prisene :-)

Jeg kjenner en som tjener 150.000 i året og jobber fullt.

Håper det går bra med bikkja di da! :-)

Jeg veit ei veterinærberte som putter en tredel av omsetningen rett i lomma :-) Det samme gjør mannen hennes som driver pølsekiosk, bare han putter -to- tredeler i lomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj for noen priser. Du Raglan, du snakker om forsikring? Hvordan gjør du det? Og kan blandingshunder bli forsikret for sykdom o.l?

Du bør absolutt forsikre hunden. Hør hos Gjensidige, tror ikke det spiller noen rolle om det er en blanding du har. Du kan i alle fall få veterinærforsikring.

Vi betaler ca 750,- pr. år i forsikreing.

Egenandelen når du er hos veterinær er på 500,-, så på vanlige konsultasjoner får vi jo ingenting igjen. Men her hvor 1. konsultasjon kostet 300,- og operasjonen 3100,- får vi igjen på forsikringen 2900,-. De vil vi skal vrente med å sende inn til forsikringsselskapet i fall det kommer komplikasjoner til. Alt innen samme "skade" dekkes.

Men jeg var sååååååå blakk at å betale 3100,- i dag fikk jeg nesten hetta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... bli rik og ha naturlig rødt hår så jeg slipper denne fargingen.

Du kan farge håret i et helt liv for 3100, om du gjør det selv da.

Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg ha gjort det for deg he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitgt neste liv skal jeg ikke forsove meg to dager på rad for da er det flaut å ringe.

Jeg får vel bite tennene sammen og gå å ringe nå :-)

Begynte 7 på jobb i dag og her sitter jeg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...