Gå til innhold

Overlapping fra et ekteskap del 2.


Gjest Not so sorry today!

Anbefalte innlegg

Gjest Not so sorry today!

Hei alle som har svart meg! Jeg takker for all støtte og synspunkter.Jeg er veldig klar over at når man velger et nytt samliv er det noe dødt i det gamle! Dette vet begge to men når man bare velger bort det gamle og ikke gir signaler om at det er en annen person som forstyrrer samlivet eller er ærlig så får man ta straffen etter å ha blitt avslørt.Takk og pris for at jeg avslørte henne for hadde jeg tatt hatten min og gått og i tillegg vært snill i delingen med hus og penger og i tillegg fått vite et halvt år senere at hun hadde bedratt meg i et år ja da hadde jeg ikke vært menneske etterpå og hatt det adskillig værre enn jeg har det nå! Nå er det jeg som styrer hva som skal skje med meg.Og delvis hva som skal skje med hus og penger.Omsorgen er vi enig om også! Jeg ønsker min ex og barn alt det gode her på jorden men når man sjelelig voldtar et annet menneskets hjerte på en sånn måte så skal man være passe kynisk og uten samvittighet for å kunne fortsette å leve uten å ha tanke på hva man har utsatt en hel familie for.Og jeg håper at hun vil plages en stund med dette hun har gjort.Og dette sier jeg for hun fortjener faktisk litt straff for det hun har gjort.Jeg trener masse nå og har gjort det siden jeg fikk de signalene om at det var noe alvorlig galt og det har hjulpet meg.Jeg er lengre i prosessen enn henne og vet hva jeg vil men setter en liten dør på gløtt en kort stund for henne men fortsetter hun for å prøve ut den andre og samtideig vil gå separasjonstiden ut er døra stengt etter 3 mnd.Nok er nok!! Jeg må videre i livet mitt jeg og med min datter på skuldrene skal nok alt fikse seg bare vi får lagt det vonde bak oss.Men man har jo fått litt sjelelig juling da og sånt vokser man på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...