Gå til innhold

Tieto.....


Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

Heisann..

Vil bare si ..

Stå på "jenta mi"....hehe!!

Ikke la andre fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre her på forumet!!!!

Håper det går bra med deg!!

Stor kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rebella

Herregud, rett etter at webmaster pent ber om at dere legger slike innlegg på "meldinger", så kommer du med en slik PM bare i protest. Er det SÅ vanskelig å legge dette på forum for "meldinger" ??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, rett etter at webmaster pent ber om at dere legger slike innlegg på "meldinger", så kommer du med en slik PM bare i protest. Er det SÅ vanskelig å legge dette på forum for "meldinger" ??????

Er det så vanskelig for deg da å ikke lese? Hva med å ikke bry seg så veldig, og hvis du først skal bry deg,,,,hva med å gjøre det positivt...

Forresten,,,,har ikke sett noen melding fra Webmaster....

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukk mitt hjerte

Bare et tips. Hvis du poster en personlig melding under et av vedkommendes tidligere innlegg, i dette tilfellet Tieto, og hun trykker på "nye svar til meg" på "Min side", så får hun opp beskjeden. Jeg bruker iallfall konsekvent å sjekke om det er svar til meg. Av og til er det jo svar til meg på gamle innlegg.

Om dette gjøres blir det jo mindre personlig adresserte innlegg blandt hovedtrådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rebella

Er det så vanskelig for deg da å ikke lese? Hva med å ikke bry seg så veldig, og hvis du først skal bry deg,,,,hva med å gjøre det positivt...

Forresten,,,,har ikke sett noen melding fra Webmaster....

MVH

og hva med å høre på hva som blir sagt, og legge slike PM som kun er til tieto på forum for MELDINGER???

Jo, det har vært bedt fra webmaster om å legge slike PM på forum for meldinger fordi slike kan støte vekk nye brukere etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dipsey =)

Alt står bra til med meg =)

Det er vanskelig å ikke ta seg nær av debatten som pågår her =( Alt jeg gjør er jo å ønske folk lykke til med egguttak, innsetting og rugetid..

Nok om det....

Sprayer og sprayer, snart 1 uke til første stikk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...