Lillelurven Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hva drikker du egentlig? Jeg har ei iskald hvitvin stående her, det er selvsagt for lite. Kan du takle Cognac? Rødvin? Jäger og pils? Jeg har kirsebærlikør, eggelikør og Whiskey. (tre sorter) Martini Bianco. Og Bailys. Hva skal jeg kjøpe? Hun andre, eller tredje, er kommet inn på skole. Har ikke hørt noe,må få kjøpt meg nytt kort til mobilen,som forresten er ødelagt tror jeg... Ja, det var vel det jeg ville si:-) Klæm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69422-solsikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hva jeg drikker? Hmm jeg er ikke enkel skal jeg si deg:) Drasser selvsagt med meg en fire pakning pepsi max over fjorden. Bare til vi kommer oss på butikk på lørdag, hehe. Ellers tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en helflaske seniorita(hvitvin). Når jeg har drukket den så er jeg så full at du må bære meg ut, hehe. Det du har holder. Med noen glass hvitvin innabords går det meste ned, skjønner du. Du trenger ikke stresse å kjøpe så mye vet du. Vi kan jo handle litt sammen på lørdag. Vil ikke at du skal få en masse utgifter for at jeg kommer til gårds:) Tar samboen med seg hundene eller blir de igjen? Hadde vært morsomt om nr 3 kunne være med. Men vi klarer oss godt alene sant:) Nå er ungene endelig i seng. Det ble sent i går og yngstejenta var helt umulig i morrest. Men tror du det ble så tidlig i kveld da? Nei slettes ikke:) Nå skal jeg surfe litt før jeg køyer. Prøve å komme meg tidlig i seng for en gangs skyld. Stor klem ps: vet du hva jeg har panikk for nå? At det skal bli for dårlig vær til at jeg kommer meg til deg. Om det værste skulle skje, hva koster det med postflyet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69422-solsikke/#findComment-330619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.