Gå til innhold

FU.Er du eller har du gode venner?


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Takket være dere fant vi kjærligheten. Mange klemmer fra .....

Denne blomster hilsningen fikk vi på vår ett års brullups dag i går!Det var fra ei venninde av meg og en kollega av min mann,som møttes i vårt bryllup!

Det var så utrolig rørende og koselig!

Jada vi har samme bryllups dag som krompen og kjærringa....til mitt forsvar vil jeg si at datoen var booket lenge før dem offentlig gjorde datoen sin!!

Kan du huske noe rørende/koselig/morsomt dine venner har gjort for deg,eller du for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Små og store ting, gjør man for sine venner.

Til fredagen, om kinken i ryggen er bra, skal jeg skjemme vekk solsikke. Lære henne å drikke som et kvinnfolk, gi henne hodebunnmassasje,ansiktsmasker og glansvask. Hun skal få yndlingsmaten sin, og jeg skal la henne få romestere i klesskapet mitt.

Jeg har fått alt fra praktisk hjelp til blomster og svinkjeft fra mine venner. Deilig.

Små sår og gode venner skal man verne godt om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små og store ting, gjør man for sine venner.

Til fredagen, om kinken i ryggen er bra, skal jeg skjemme vekk solsikke. Lære henne å drikke som et kvinnfolk, gi henne hodebunnmassasje,ansiktsmasker og glansvask. Hun skal få yndlingsmaten sin, og jeg skal la henne få romestere i klesskapet mitt.

Jeg har fått alt fra praktisk hjelp til blomster og svinkjeft fra mine venner. Deilig.

Små sår og gode venner skal man verne godt om!

Ja Lillelurven er ei god venninne, det kan jeg skrive under på:) Blir jo nesten litt flau, så mye som du skal skjemme meg bort*s* Hehe.

Jeg har ikke fått så mange blomster som forteller hvor god venn jeg er. Men en del kort og smser har det da blitt. Samt at noen har sagt det til meg personlig.

Men tror man er litt for lite flink til å vise at man setter pris på hverandre i det daglige. Man er også for lite flink til å ta i mot ros og skryt. Jeg bruker å bli flau og vet ikke helt hva jeg skal si når jeg får ros. Spesielt ille er det når personer kommer direkte til meg og sier noe:)

Men jeg håper i alle fall at jeg er en god venninne og jeg vet at jeg har en del gode venner:D

Det fikk meg til å tenke på noe som ei venninne en gang sa. Det fine med deg Solsikke er at man vet at det man sier blir hos deg. Du er som en safe, jeg vet at mine innerste hemligheter er trygge hos deg:D

Da ble jeg ekstremt flau, men samtidig glad:) Tenk å bli sammenlignet med en safe da*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Lillelurven er ei god venninne, det kan jeg skrive under på:) Blir jo nesten litt flau, så mye som du skal skjemme meg bort*s* Hehe.

Jeg har ikke fått så mange blomster som forteller hvor god venn jeg er. Men en del kort og smser har det da blitt. Samt at noen har sagt det til meg personlig.

Men tror man er litt for lite flink til å vise at man setter pris på hverandre i det daglige. Man er også for lite flink til å ta i mot ros og skryt. Jeg bruker å bli flau og vet ikke helt hva jeg skal si når jeg får ros. Spesielt ille er det når personer kommer direkte til meg og sier noe:)

Men jeg håper i alle fall at jeg er en god venninne og jeg vet at jeg har en del gode venner:D

Det fikk meg til å tenke på noe som ei venninne en gang sa. Det fine med deg Solsikke er at man vet at det man sier blir hos deg. Du er som en safe, jeg vet at mine innerste hemligheter er trygge hos deg:D

Da ble jeg ekstremt flau, men samtidig glad:) Tenk å bli sammenlignet med en safe da*s*

"Det fine med deg Solsikke er at man vet at det man sier blir hos deg. Du er som en safe, jeg vet at mine innerste hemligheter er trygge hos deg:D"

Enig med venninna di, Solsikke!

En veldig god egenskap er det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det fine med deg Solsikke er at man vet at det man sier blir hos deg. Du er som en safe, jeg vet at mine innerste hemligheter er trygge hos deg:D"

Enig med venninna di, Solsikke!

En veldig god egenskap er det :-)

Så snill du er:) Og takk det samme:)

Ja det er en god egenskap det er sant. Det er i alle fall det jeg setter mest pris på hos mine venner:) Å vite at jeg kan si det meste uten at det kommer videre*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er:) Og takk det samme:)

Ja det er en god egenskap det er sant. Det er i alle fall det jeg setter mest pris på hos mine venner:) Å vite at jeg kan si det meste uten at det kommer videre*s*

Eller like ille:

At det kommer tilbake i fleisen på deg når du har det ille.

Det er noen som "samler og tar vare på" alt mulig rart de kan bruke mot en.

Har kuttet ut noen sånne "venner" i årenes løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller like ille:

At det kommer tilbake i fleisen på deg når du har det ille.

Det er noen som "samler og tar vare på" alt mulig rart de kan bruke mot en.

Har kuttet ut noen sånne "venner" i årenes løp.

Slike venner er ikke noe å samle på det, kie. Har kvittet meg med noen som har såret meg selv.

Jeg ønsker selv å være helt motsatt, ikke bruke ting jeg vet om andre mot dem. Eller fortelle det videre til noen. Det er slik jeg vil at de skal være mot meg og da er jeg slik mot dem.

Egentlig mener jeg at det er slik virkelig gode venner skal være jeg:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene mine gjør sjelden rørende og søte ting. Det er jeg litt glad for. Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg når folk smører på for mye og det blir for søtt. Men jeg HAR gode venner altså. Ikke så mange, men dog :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min søster er jeg iallefall en veldig god venn, men hun er jo inhabil da, siden hun er min søster.

Jeg fikk ett kort og blomster av henne hvor det sto: Kjære lille søsteren min, jeg trodde det var jeg som skulle passe på og ta vare på deg. Da jeg trengte deg som mest var du der før jeg fikk spurt, du holdt meg oppe uten at jeg ba om støtte og du lærte meg at å gråte gjør en sterk. Tusen takk for alt du gjorde for meg da vi mistet vår lille sønn (det sto navnet til sønnen i stedet for sønn).

Det er det mest betydningsfulle noen har gitt meg tror jeg.

Jeg syns iallefall selv at jeg er flink til å vise mine venner at de betyr enormt for meg. En flaske vin som venter på dem når de kommer hjem fra jobb, en blomst eller ett kort innimellom. Jeg vet iallefall at en av mine beste venninner endelig torte å sette ord på en del vonde følelser når vi var sammen, og nå klarer hun å åpne seg for sin mann også. Hun trengte bare en å øve på og det ble meg og det setter jeg utrolig pris på, at noen tør å stole så mye på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Nei, heldigvis ikke. For meg blir slike rørende og koselige ting platte.

Hvorfor syns du det er "platt" at en venn kommer med en oppmerksomhet til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

"Det fine med deg Solsikke er at man vet at det man sier blir hos deg. Du er som en safe, jeg vet at mine innerste hemligheter er trygge hos deg:D"

Enig med venninna di, Solsikke!

En veldig god egenskap er det :-)

meld til deg på meldins forum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt akkurat her og tenkte på det i dag. Og jeg innser at jeg har brukt utrolig masse energi på å søke kontakt og passe på mennesker som ikke har plass til meg i livet sitt. Og som sørgelig nok for meg og for dem ikke ser det selv.

Ja jeg har noen få gode venner. Om jeg er en god venn vet jeg ikke, da jeg aldri har fått noen tilbakemelding annet enn når folk har blitt jævelig sure fordi jeg har sakt hvordan jeg føler ting.

Mye av årsaken ligger i at jeg har flyttet så mye rund, slik at folk ikke kjenner bakgrunnen min, og dermed vet noe om hvorfor jeg funker som jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.h.t. venner satser jeg mer på kvalitet enn på kvantitet. Jeg har noen veldig gode venner som jeg kan stole 100% på og som jeg vet vil stille opp for meg. Mine venner vet at de kan gjøre det samme med meg.

Ellers så har jeg noen mannlig kollegaer som fungerer som mine venner. Men vi er mest sammen i arbeidstiden og ved diverse sammenkomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...