Gjest retvizan Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 GOD JUL! Kling no klokka over huset der a jordmor Matja bor så ingen krok er mørk når engler daler ned i skjul i helganatt når vi går rundt om en enebærbusk og hvis ingen går i fella skal alle sammen snart få feire jul igjen! 0 Siter
Lillelurven Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 *HULK* Hva faen har jeg gjort deg???? Hæh? *holder for ørene* Du hadde en jævlig sangstemme dessuten! Selv om potpurrien var, litt! fin. NÅ tar jeg meg en cognac. Jeg _har_ tross alt kink i ryggen også. Led meg ut av denne jammerdalen! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 *HULK* Hva faen har jeg gjort deg???? Hæh? *holder for ørene* Du hadde en jævlig sangstemme dessuten! Selv om potpurrien var, litt! fin. NÅ tar jeg meg en cognac. Jeg _har_ tross alt kink i ryggen også. Led meg ut av denne jammerdalen! Natuzan?! Hæ?! Nozinan må jeg be! Ja, hvis du først skal skifte nick på meg. *Snøft* Salige er de som feirer jul i august, for de skal få alle julegavene. 0 Siter
Lillelurven Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Natuzan?! Hæ?! Nozinan må jeg be! Ja, hvis du først skal skifte nick på meg. *Snøft* Salige er de som feirer jul i august, for de skal få alle julegavene. Ikke faen! Hopper gjerne over pakkene,jesus fødsel og min egen lidelse, bare snøen kunne holdt seg unna- Nå er det nok, la oss heller snakke om,---javel, tom. franske menn på sykel er ok. akkurat nå! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Ikke faen! Hopper gjerne over pakkene,jesus fødsel og min egen lidelse, bare snøen kunne holdt seg unna- Nå er det nok, la oss heller snakke om,---javel, tom. franske menn på sykel er ok. akkurat nå! Å ja! Vuelta'n begynner 7 september, og jeg har starta nedtelling! Info Lurva? Ja, det vil du nok: Deltagende lag (pr. 20.01) US Postal (Kjærgaard ?) Team Coast AG2R Acqua&Sapone Alessio Big Mat Auber 93 Codifis Domo Farm Frites Euskaltel Euskadi Fassa Bortolo Once Kelme iBanesto.com Index Alexia Jazztel-Costa del Almeria Lampre Mapei Milaneza MSS Phonak Relax Fuenlabrada Saeco Tacconi Sport Telekom nøkkeltall: 21 etapper 10 medium og tøffe fjelletapper 3 fjell utenfor kategori 11 første kategori fjell 7 andre kategori fjell 4 fjellavslutninger 2 individuelle tempoetapper på til sammen 95 km 1 lagtempo på 30 km total lengde 3144 km (syklingensverden.com) *Glede seg* :-) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Å ja! Vuelta'n begynner 7 september, og jeg har starta nedtelling! Info Lurva? Ja, det vil du nok: Deltagende lag (pr. 20.01) US Postal (Kjærgaard ?) Team Coast AG2R Acqua&Sapone Alessio Big Mat Auber 93 Codifis Domo Farm Frites Euskaltel Euskadi Fassa Bortolo Once Kelme iBanesto.com Index Alexia Jazztel-Costa del Almeria Lampre Mapei Milaneza MSS Phonak Relax Fuenlabrada Saeco Tacconi Sport Telekom nøkkeltall: 21 etapper 10 medium og tøffe fjelletapper 3 fjell utenfor kategori 11 første kategori fjell 7 andre kategori fjell 4 fjellavslutninger 2 individuelle tempoetapper på til sammen 95 km 1 lagtempo på 30 km total lengde 3144 km (syklingensverden.com) *Glede seg* :-) Takk. Endelig føler jeg meg som et helt menneske. NÅ vet jeg hva jeg alltid har lengtet etter. *stønn* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Takk. Endelig føler jeg meg som et helt menneske. NÅ vet jeg hva jeg alltid har lengtet etter. *stønn* Vil du ha mer? Ja? *ivrig* 0 Siter
Lillelurven Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Vil du ha mer? Ja? *ivrig* Eh, vent litt. Til jeg er ferdig med å pugge utenatt det fra i stad...har det snart:-) *klisterhjerne* Tusen takk....eller noe slikt, forresten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.