Gå til innhold

Hotell i Tyrkia - Kan noen hjelpe??


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

Som tidligere innlegg viser til har vi fått billetter til vår etterlengtede tyrkia tur. Vi har bestilt uspesifisert og ønsker å komme til Side, men risikerer å havne i Alanya.

Kjenner noen til noen bra hoteller der man kan booke selv, og hve så ca. hvor mye det koster?

Takknemlig for svar fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal til Alanya er Blue Star Flower Garden i et kjempefint alternativ! Passer bra til familier med barn også, da det har alt en kan ønske..det har dessuten eget lekerom og barnebasseng, og masse aktiviteter for barna. Vet ikke helt pris hvis du bestiller selv, men du kan kontakte Star Tour for nærmere informasjon, eller sjekke hjemmesiden deres!

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefine

Hei Pappa Bjørn.

Onsdagen kom vi hjem fra Tyrkia, etter 14 varme dager på Side Village, 5 km fra Side sentrum. Vi blei kjent med ei norsk jente som jobber for hotellet, og hun sa at nå når skolen har begynt var det masse restplasser å få der.

En burde aldri dra uspesifisert til Tyrkia i sesongen fortalte hun, da kan du risikere å komme på et motell uten a/c og dusj, noe en bare er HELT avhengig av der nede.

Ett vennepar av oss ringte Ving uken før vi dro å fikk booke seg inn på dette hotellet for restplasspris, slik at vi var sammen den ene uken.

Dette hotellet anbefales på det sterkeste !!!!!! Kjempefint både for barn og voksne. Hvis du ringer Ving, så be om å ikke få bo alt for nærme bassenget, det er underholdning der om kveldene og det kan bli ganske høyt hvis du har små barn.

Har du vært i Tyrkia tidligere ? Gå IKKE inn i vekslingsbodene for å veksle !!! På tre uttak, ble vi snytt for 2.400,-, i ettertid tok vi taxi inn til Side å tok ut i minibankene de har der.

Styr unna skopusserene, de "snille" som gir barna en kringle, to eldre herrer med kameler som spør om du vil ta bilde av barna sammen med kamelene, de lurer deg trill rundt, de skal hjelpe deg å finne millionene det koster, så tar de med seg litt mer enn de skal, flere vi bodde sammen med ble robbet for noen millioner.

Ta med deg masse Eurax, eller en god AloVera krem, for nå er moskitosen fæl, de siste nettene ble vi oppspist !! Og nå framover blir det visst bare verre og verre.

Ønsker deg en god tur !!

Vi lengter allerede tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du havner i Side, hvis dere er en barnefamilie...

Jeg anbefaler Hotell Nina, litt utenfor Side, kjempebra... det var et Ving-hotell før, men nå vet jeg ingen norske operatører som har det.

Alanya er en bråkete møkkaplass, forresten så kommer ikke undertegnede til å dra til Tyrkia noe mer, liker ikke den frekke kulturen der,

Denne årstiden må det da være mulig å få billige turer til en gresk øy og? Ville mye heller valgt det! Til tross for at grekere/tyrkere på en måte er etnisk sett like, så har grekerne mye mer folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du havner i Side, hvis dere er en barnefamilie...

Jeg anbefaler Hotell Nina, litt utenfor Side, kjempebra... det var et Ving-hotell før, men nå vet jeg ingen norske operatører som har det.

Alanya er en bråkete møkkaplass, forresten så kommer ikke undertegnede til å dra til Tyrkia noe mer, liker ikke den frekke kulturen der,

Denne årstiden må det da være mulig å få billige turer til en gresk øy og? Ville mye heller valgt det! Til tross for at grekere/tyrkere på en måte er etnisk sett like, så har grekerne mye mer folkeskikk.

Har hatt mange fine ferier i Tyrkia og spesielt i Alanya så jeg forstår ikke hvorfor du er så negativ.

Grunnen til at man reiser til Tyrkia isteden for Hellas er prisene.

Grekere har slett ikke bedre folkeskikk enn tyrkere, de er bare flinkere til å sleike turistene oppover ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest god ferietur!

Har akkurat kommet hjem fra Alanya. Vi er en familie med to små barn og vi er bare helt utrolig fornøyd!!! Vi reiste med Saga, og la på et hotell som het Green GArden. Kjempe flott, To bassengområder, det ene med sklier, kort vei til strand og til handlegata. Rolig! Har også bodd på et annet Hotell i samme område : Blue Wave også bra! Disse hotellene ligger 2 kilometer utenfor sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...