Gå til innhold

operasjon under armene..

Anbefalte innlegg

Jeg hadde i begynnensen av juni en såkalt "lettere" operasjon under armene da jeg fjernet noen svettekjertler. Jeg sydde da ca 20 sting under hver arm. Jeg gjorde som legen sa, og tok ut stingene etter 10 dager. men noen dager etterpå begynnte det å komme betennelse. Jeg begynnte på pencilin, men det kom bare ny og ny betennelse. (Har hatt 3-4 stk der nå)

ca 1-2 uker etter jeg tok ut stingene skjedde noe jeg aldri hadde tro ville skje. jeg skulle ta strikk i håret. Da jeg strekte opp armene kjente jeg plustelig at det virkelig raknet under den ene armen. Jeg brøt ut i gråt, da hele arret var raknet opp igjen. Jeg måtte vente på legekontoret i 3 kvarter før jeg kunne komme inn fordi fastlegen var ikke kommet. folk trodde jeg hadde brukket armen. det var på det verste et åpent sår på str med et tefat. og mamma orket ikke å se det en gang. Først den 30 juli var det grodd igjen. da hadde jeg gått til lege hver dag og renset det..jeg gikk glipp av en hel sommers arbeid, og vurderer nå pasientskadeerstatning. Er det vits i å søke om det? er helt uerfaren med slike ting. Hjelp meg..jeg vil ha store arr resen av livet. hvordan går jeg frem?

på forhånd takk. klem fra jente på 17.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69437-operasjon-under-armene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...