Gå til innhold

Kink i ryggen...hjælp


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ro, varme, paralgin forte..evt. muskelavslappende.

Kommer an på hvor ille det er.

Jævlig vondt, jeg vet.

Fikk lest de 18 første bøkene i sagaen om isfolket på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å ise ned stedet der det er vondest. Har du ikke ispose, ta ibruk en pose med frosne erter eller lignende. Ligg på isposen 15-20 minutter og gjenta hver time 3-4 ganger. Ibux pleier også å funke bra på meg. God bedring! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg med ryggen flatt og bena opp. Knærne/leggene kan du legge over en stol, slik at vinkelen i hoftene og knærne er rundt 90 grader.

Ikke bruk varme, men is på sånne ting. Stive muskler kan du bruke varme på for å myke opp, men slike "skader", bør du ise ned for å få ned evt. hevelser etter "knekken".

Bruk gjerne en grønnsakspose fra fryseren med et håndkle i mellom.

(Dette har jeg gjort maange ganger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva jeg gjorde sist det skjedde med meg: Fikk tak i krykker, gikk på Dol-treff, drakk opp ølet mitt, drakk opp retvizan sitt, fikk ørten paralgin forte av retz, spiste dem, røyka som en skorstein, dro hjem, sov noen timer, våknet, hadde fabelaktig sex, og vips- frisk og rask. Prøv det. God bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva jeg gjorde sist det skjedde med meg: Fikk tak i krykker, gikk på Dol-treff, drakk opp ølet mitt, drakk opp retvizan sitt, fikk ørten paralgin forte av retz, spiste dem, røyka som en skorstein, dro hjem, sov noen timer, våknet, hadde fabelaktig sex, og vips- frisk og rask. Prøv det. God bedring:-)

Du glemte heis-scenen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Dette er hva jeg gjorde sist det skjedde med meg: Fikk tak i krykker, gikk på Dol-treff, drakk opp ølet mitt, drakk opp retvizan sitt, fikk ørten paralgin forte av retz, spiste dem, røyka som en skorstein, dro hjem, sov noen timer, våknet, hadde fabelaktig sex, og vips- frisk og rask. Prøv det. God bedring:-)

"våknet, hadde fabelaktig sex,"

Med retz?

*blackout*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte heis-scenen... ;)

Det var du som gjorde det, nanna. Spør bare retz. Dessuten holder jeg på å skrive en melding til deg. Sådetså. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"våknet, hadde fabelaktig sex,"

Med retz?

*blackout*

Hehe, jeg glemte visst noen små opplysninger mellom dro hjem og sovnet! :-)) Slapp av retz, du er helt uskyldig. Det var med en helt annen doler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Hehe, jeg glemte visst noen små opplysninger mellom dro hjem og sovnet! :-)) Slapp av retz, du er helt uskyldig. Det var med en helt annen doler:-)

*Puhh*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva jeg gjorde sist det skjedde med meg: Fikk tak i krykker, gikk på Dol-treff, drakk opp ølet mitt, drakk opp retvizan sitt, fikk ørten paralgin forte av retz, spiste dem, røyka som en skorstein, dro hjem, sov noen timer, våknet, hadde fabelaktig sex, og vips- frisk og rask. Prøv det. God bedring:-)

Ditt råd var best:-) Selv om jeg ikke er så elendig at krykker er neste stopp...

Siden det ikke er doltreff her oppe akkurat nå,(ja,ja Solsikke kommer jo til helgen)

skal jeg heller dra å se på sko og klær*s*

Bruker å hjelpe mot det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Er du bedre nå da? Det bruker som regel å gå over av seg selv i løpet av et par dager.

Men har du problemer med å sove så hjelper det å legge seg på gulvet, legge bena på stuebordet og drikke en 1/2 flaske whisky. Formen dagen etterpå derimot er elendig....

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er vondt. Stakkars deg. Hvis ikke noe av det andre som er nevnt her hjelper, kan du prøve "kjølegelè".

Jeg skal kjøle meg ned, ligge i stillingen som om jeg ville bli gravid, og elers rane sambo for det han har av medisin.

Virker ikke det, skal jeg trøste meg selv, og kjøpe nye klær..og sko. Jeg kjenne rjeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Er du bedre nå da? Det bruker som regel å gå over av seg selv i løpet av et par dager.

Men har du problemer med å sove så hjelper det å legge seg på gulvet, legge bena på stuebordet og drikke en 1/2 flaske whisky. Formen dagen etterpå derimot er elendig....

:-)

Kan jeg bytte ut whiskey med cognac? Trodde jeg var bedre, helt til jeg skulle svinge meg rundt...nix!

Det skulle jeg ikke prøvd på.

Bare det går over så jeg kan få dratt Solsikke med på ei fylla, skal jeg ikke klage:-)

Og du da,ser livet lysere ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bytte ut whiskey med cognac? Trodde jeg var bedre, helt til jeg skulle svinge meg rundt...nix!

Det skulle jeg ikke prøvd på.

Bare det går over så jeg kan få dratt Solsikke med på ei fylla, skal jeg ikke klage:-)

Og du da,ser livet lysere ut?

Jada cognac går fint, jeg har fått nye opplysninger om en eventuell jobb, men prosjektet går så tregt at jeg vet ikke når det blir. Etter planen skulle de ha vært startet opp for lenge siden. De vil at jeg skal jobbe som HR & Administration Manager. (Spør meg ikke hva det betyr hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...