Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

18

• kie

13

• Raglan

8

• Snoopy_Syttifire

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Garantert.

Jeg trodde det var en person i det hele og store. Da kunne jeg svart ja. Men når det var på samme dag, da ble det nei. Og det virket liksom så tamt da sjø, derfor ble det ikke noe svar fra meg.

Fikk meg kjærest på 20 da jeg var 15, og etter der traff jeg han som ble min mann. Farsken så kjedelig. Gubben har vært til sjøs han, og du vet jo hvordan sjøfolk er (før min tid). Og nu er det for sent *uuæææææ*.

Jeg tror jeg har et bittelite snev av sjømann i meg. Bare en anelse bølgeskvulp, liksom. Tenker vi kaller det en krusning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69446-snoopy/page/2/#findComment-330777
Del på andre sider

Annonse

Snoopy_Syttifire

Jeg tror jeg har et bittelite snev av sjømann i meg. Bare en anelse bølgeskvulp, liksom. Tenker vi kaller det en krusning.

Ok. Tenker vi kaller det en liten krusning. Har ikke det engang jeg...*sukker dypt*.

Ikke at jeg angrer, overhode ikke. Men......tjaaaa.....hmmmmm......*tenke, tenke*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69446-snoopy/page/2/#findComment-330803
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...