Gå til innhold

Har du hatt sex med mer enn en person...


rufsetufsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    23

  • SierDuDet

    12

  • tie

    6

  • Lionn

    5

Mest aktive i denne tråden

Tenkte mer på hun berta du kranglet om.

Når de faller for en som de nesten ikke kan snakke med, hva er det egentlig de faller for?

Og hun Gry Hosein som falt for nevøen, de snakket sammen på gebrokken engelsk...

Er det lenge siden du var med to samme dag? Trekant teller ikke...

Nå aner jeg egentlig ikke hva du snakker om her. Gry Hossein? Folk som ikke kan snakke, osv?

Har du drukket i dag, tufsa? :)

Når det gjelder det med to på en dag så blir det uansett litt spes, for det blir to på en dag om man ser på lørdagen fra 00.00 - 23.59.

Det var en fredag jeg var ute, og ble med en hjem. Vi hadde sex ved 4-5 tiden på morgenen, og så dro jeg gjem, og fikk "besøk" ved 17-18 tiden på kvelden, og vi hadde sex.

Jeg var selvsagt singel på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg egentlig ikke hva du snakker om her. Gry Hossein? Folk som ikke kan snakke, osv?

Har du drukket i dag, tufsa? :)

Når det gjelder det med to på en dag så blir det uansett litt spes, for det blir to på en dag om man ser på lørdagen fra 00.00 - 23.59.

Det var en fredag jeg var ute, og ble med en hjem. Vi hadde sex ved 4-5 tiden på morgenen, og så dro jeg gjem, og fikk "besøk" ved 17-18 tiden på kvelden, og vi hadde sex.

Jeg var selvsagt singel på dette tidspunktet.

Nei, du var ikke singel da - tulling! Da heter det ONANI, lille venn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang.

Hva skjer hvis en kvinne blir gravid med tvillinger etter å ha ligget med to forskjellige på noen timer? Kan ungene - hvis de er toeggede tvillinger - ha hver sin far, sånn som hos dyrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en gang.

Hva skjer hvis en kvinne blir gravid med tvillinger etter å ha ligget med to forskjellige på noen timer? Kan ungene - hvis de er toeggede tvillinger - ha hver sin far, sånn som hos dyrene?

Ja, jeg så nøyaktig det på akutten eller Chicago Hope, en gang.

En dame hadde trekant med to gutter. En hvit mann, og en negermann.

Hun fikk tvillinger; en negergutt, og en hvit gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Ja, en gang.

Hva skjer hvis en kvinne blir gravid med tvillinger etter å ha ligget med to forskjellige på noen timer? Kan ungene - hvis de er toeggede tvillinger - ha hver sin far, sånn som hos dyrene?

Tvillingpar som egentlig er stesøsken? I don't think so.

Og har det skjedd i dyreverden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang.

Hva skjer hvis en kvinne blir gravid med tvillinger etter å ha ligget med to forskjellige på noen timer? Kan ungene - hvis de er toeggede tvillinger - ha hver sin far, sånn som hos dyrene?

Rent teknisk er det vel ikke noe i veien for det, nei.

Så lenge det er to forskjellige sædceller, så trenger vel ikke de være fra en enkelt mann dersom det er flere som har kunnet befrukte en kvinne på tilnærmet samme tidspunkt.

Tror faktisk jeg har lest om dette - slikt er såpass sjeldent og spektakulært at det fører til en notis i avisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg egentlig ikke hva du snakker om her. Gry Hossein? Folk som ikke kan snakke, osv?

Har du drukket i dag, tufsa? :)

Når det gjelder det med to på en dag så blir det uansett litt spes, for det blir to på en dag om man ser på lørdagen fra 00.00 - 23.59.

Det var en fredag jeg var ute, og ble med en hjem. Vi hadde sex ved 4-5 tiden på morgenen, og så dro jeg gjem, og fikk "besøk" ved 17-18 tiden på kvelden, og vi hadde sex.

Jeg var selvsagt singel på dette tidspunktet.

Jepp, jeg har vært full i hele dag.

Nå skal du høre, jeg forundrer meg over folk som blir forelsket i en de ikke kan kommunisere med på annet enn gebrokkent engelsk/arabisk og "tegnspråk".

Da lurer jeg på hva de egentlig er forelsket i, personligheten kan det umulig være.

Verre enn det var det ikke.

Ellers er det hyggelig å lese at du er lite like prektig som oss andre dødelige... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg har vært full i hele dag.

Nå skal du høre, jeg forundrer meg over folk som blir forelsket i en de ikke kan kommunisere med på annet enn gebrokkent engelsk/arabisk og "tegnspråk".

Da lurer jeg på hva de egentlig er forelsket i, personligheten kan det umulig være.

Verre enn det var det ikke.

Ellers er det hyggelig å lese at du er lite like prektig som oss andre dødelige... :-)

Åja.. nå forstår jeg selvsagt hva du snakker om.

Ja, jeg forundrer meg selvsagt også over det, men vi får gå ut fra at de gjelder begge kan snakke engelsk :)

Jeg er ikke så veldig prektig, men den gitte situasjonen skammet jeg meg faktisk noe over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. nå forstår jeg selvsagt hva du snakker om.

Ja, jeg forundrer meg selvsagt også over det, men vi får gå ut fra at de gjelder begge kan snakke engelsk :)

Jeg er ikke så veldig prektig, men den gitte situasjonen skammet jeg meg faktisk noe over.

Jo, om begge de kan engelsk, så finnes det tonnevis med andre som ikke snakker samme språket. Det var mer generelt jeg snakket...

Hvorfor er du flau over å ha hatt to damer på ett døgn? Det er vel noen år siden? Eller... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. nå forstår jeg selvsagt hva du snakker om.

Ja, jeg forundrer meg selvsagt også over det, men vi får gå ut fra at de gjelder begge kan snakke engelsk :)

Jeg er ikke så veldig prektig, men den gitte situasjonen skammet jeg meg faktisk noe over.

_Skammet_ du deg?? Gi deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mjauert

Tvillingpar som egentlig er stesøsken? I don't think so.

Og har det skjedd i dyreverden?

Kattunger er ofte halvsøsken da, dvs har ulike fedre. Hunnkattene er ganske løsslupne av seg ass...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, om begge de kan engelsk, så finnes det tonnevis med andre som ikke snakker samme språket. Det var mer generelt jeg snakket...

Hvorfor er du flau over å ha hatt to damer på ett døgn? Det er vel noen år siden? Eller... :-)

Det var vel ikke helt realt i forhold til dem, vil jeg vel påstå.

Hvertfall i og med at ingen av dem var ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Skammet_ du deg?? Gi deg...

Ikke fordi det var to stk på et døgn, men det var vel ikke helt realt av diverste grunner.

Selv om jeg selvsagt var singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...