Gå til innhold

Red's in my Bed


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eh, hvaslags løgnaktige greier er det du farer med, unge dame ???

Hva vil min kone tro ?

Det var da jeg så nicket ditt, at jeg husket den sangen....hørt den? :-) med 10CC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, må bare finne på noe lurt, hotmailen kan bare sende 1 Mb filer (og denne er på 6)

Må få splitta den opp på en måte.

hehe, jeg har jo en annen mail da....det har sikkert du også......men - om du ikke sender din først, så får du ikke min heller! Så! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, må bare finne på noe lurt, hotmailen kan bare sende 1 Mb filer (og denne er på 6)

Må få splitta den opp på en måte.

Du kan ftp'en den ut og sende meg adressen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ftp'en den ut og sende meg adressen! :-)

Joda, men jeg er på kremt.. jobb, og kan ikke ftpe noe som helst herifra :)

Slapp av, posten skal frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, tok litt tid, bomma med noen 0'er i splittignga og fikk 10000 filer :)

Kommer i 7 deler, bruk winrar til å pakke opp.

Si fra om noen av delene ikke kommer frem korrekt, og tillat 10 min venting før jeg får sendt alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, tok litt tid, bomma med noen 0'er i splittignga og fikk 10000 filer :)

Kommer i 7 deler, bruk winrar til å pakke opp.

Si fra om noen av delene ikke kommer frem korrekt, og tillat 10 min venting før jeg får sendt alle :)

lagrer dem i en egen mappe - etterhvert som de kommer.....men hva er en winrar? - noe jeg kan laste ned - og som "syr" sammen filene eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagrer dem i en egen mappe - etterhvert som de kommer.....men hva er en winrar? - noe jeg kan laste ned - og som "syr" sammen filene eller noe sånn?

ja, winrar er bra, men hotmail stinker. Hadde 7*1Mb filer, men plutslig var den ene for stor.

Sender til deg med ordentlig emailserver når jeg kommer hjem fra jobb, hvis det er ok for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, winrar er bra, men hotmail stinker. Hadde 7*1Mb filer, men plutslig var den ene for stor.

Sender til deg med ordentlig emailserver når jeg kommer hjem fra jobb, hvis det er ok for deg.

ok for meg! :-).....*flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok for meg! :-).....*flau*

Hehe, er min skyld at jeg er for trøtt til å telle kilobytes og ikke har sørga for skikkelig internett email (dvs, alle passord og slikt jeg trenger for å kunne fiksa det nå er såkalte sikre passord, og de har jeg ikke i hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...