Gå til innhold

Lillelurven:D


Solsikke

Anbefalte innlegg

God morgen min venn:D

Nå er alle barna på skolen og jeg sitter ved pcn og slapper av med en røyk og mitt første glass med pepsi max. Er så trøtt at jeg tror sengen blir neste stopp i dag:) Minstejenta ville ikke på skolen i dag, hadde ett svare leven med å få henne avgårde. Men når vi kom på skolen og hun møtte en av sine venninner var alt glemt:) Så får håpe at dagen ikke blir så værst likevel:)

Nå skal jeg surfe litt videre også skal jeg legge meg nedpå litt:)

Vi tastes

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ro ned. Du kan da ikke legge deg??

Vær solidarisk med meg.

Dessuten, hun 3. kommer:-) Drar du søndag? Vil du ut begge dager? Eller roer vi ned med mat, god drikke og evt. prat/video fredag?

Må nok ringe deg.

Venter til du er sovna*glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned. Du kan da ikke legge deg??

Vær solidarisk med meg.

Dessuten, hun 3. kommer:-) Drar du søndag? Vil du ut begge dager? Eller roer vi ned med mat, god drikke og evt. prat/video fredag?

Må nok ringe deg.

Venter til du er sovna*glis*

Jeg får vel sjokk om jeg skal ut begge dagene:)Jeg som ikke er vant med det*s* Tar gjerne en stille og rolig hjemmekveld også:)Da får vi skravlet mer også sant:D Kos at hun 3 også kommer. Kanskje vi kan ta oss en skkkelig jentekveld, med en god film og masser av smågodt:) Det bruker jeg og ei anna venninne gjøre innimellom. Blir ikke så mye filmseeing da men*s*

Ja ring meg du, men vær så snill og vent til etter kl 14:D Sambo skal på overtid i dag igjen. Han jobber så mye for at jeg skal få reise til Oslo, hehe. Neida han gjør nok ikke det, men kjekt med stor lønning uansett:)

Forsøker å fikse en mail med vedlegg her, men det var ikke enkelt skal jeg si deg:)

Vi tastes/snakkes

Stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...