Gå til innhold

Kristen Gislefoss


Gjest ElinTvedt

Anbefalte innlegg

Gjest ElinTvedt

Kristen i NRK Værmeldingen, er jo en nusselig kar, men burde han ikke snart slanke seg litt?

Under værmeldingen får jeg sjelden med meg varselet, jeg sitter bare og venter på at knappene i jakka hans skal sprette ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Dette var ufint, særlig med den underskriften.

Hadde du likt å få utseendet ditt diskutert her på internet.

Hvis noen av vennene dine hadde begynt å diskutere hvordan du så ut, hva du hadde sagt og gjort og nevnt deg ved fullt navn her på internet?

Din drittsekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theisen

å du Elin Tvedt, du burde ta en nese/øyeoperasjon ..... chtøgggg er du når du setter øya i kameraet til 71 gr. Nord !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke pent sagt om Gislegutt. Du burde heller se deg i selv i speilet igrunn. Du har vannvittig DIGRE øyner! Åffer stirrer du så sinnsykt bestandig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElinTvedt

Dette var ufint, særlig med den underskriften.

Hadde du likt å få utseendet ditt diskutert her på internet.

Hvis noen av vennene dine hadde begynt å diskutere hvordan du så ut, hva du hadde sagt og gjort og nevnt deg ved fullt navn her på internet?

Din drittsekk!

Du skyter langt utenfor målet...

KG er i høyeste grad en offentlig person, som skal, og må, tåle en del mer enn "vanlige" folk.

De største drittsekkene på DOL er forøvrig de som bruker "ikke undertegnet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Du skyter langt utenfor målet...

KG er i høyeste grad en offentlig person, som skal, og må, tåle en del mer enn "vanlige" folk.

De største drittsekkene på DOL er forøvrig de som bruker "ikke undertegnet".

Å så da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skyter langt utenfor målet...

KG er i høyeste grad en offentlig person, som skal, og må, tåle en del mer enn "vanlige" folk.

De største drittsekkene på DOL er forøvrig de som bruker "ikke undertegnet".

Eller de som bruker andres navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papinjas

Du skyter langt utenfor målet...

KG er i høyeste grad en offentlig person, som skal, og må, tåle en del mer enn "vanlige" folk.

De største drittsekkene på DOL er forøvrig de som bruker "ikke undertegnet".

Nå er jeg ikke drittsekk lenger! Hjalp det deg?

Jeg mener allikevel at du er det! Drittsekk altså.

AT du er en offentlig person betyr ikke at folk ikke skal vise deg like mye normal høflighet som blir andre folk til del!

Men selvfølgelig må de tåle å bli omtalt. Men ikke ondskapsfullt!

Hvor mange hjerneceller har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skyter langt utenfor målet...

KG er i høyeste grad en offentlig person, som skal, og må, tåle en del mer enn "vanlige" folk.

De største drittsekkene på DOL er forøvrig de som bruker "ikke undertegnet".

Jeg kjenner Elin Tvedt*er fra samme bygd* , og jeg tviler på om hun ville likt at du bruker hennes navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skyter langt utenfor målet...

KG er i høyeste grad en offentlig person, som skal, og må, tåle en del mer enn "vanlige" folk.

De største drittsekkene på DOL er forøvrig de som bruker "ikke undertegnet".

Hva er i prinsippet så mye mer "drittsekkete" ved å bruke "ikke undertegnet" kontra et hvilket som helst nick?

Jeg for min del synes de største dol-drittsekkene er de som alltid har noe å utsette på andre og hva andre velger å gjøre/ikke gjøre! Og som bruker personkarakteristika istedet for å komme med argumenter og synspunkter.

For øvrig synes jeg denne tråden er et lavmål av barnslighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når søstra mi ser han, så sier hun alltid den gamle barneregla;

"Ikke smile, ikke le, ikke vise tennene - en - to - tre!"

Hehe

sikker på at det ikke var bestemora di som sa det da...:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å du Elin Tvedt, du burde ta en nese/øyeoperasjon ..... chtøgggg er du når du setter øya i kameraet til 71 gr. Nord !!!!!!!

Elin Tvedt er en hyggelig jente, og det er vel neppe henne som har skrevet hovedinnlegget her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde kanskje valgt et annet snitt på dressjekkene sine, slik at det ikke ser ut som om han har glemt å fjerne kleshengeren.

En mer passende beskrivelse skal man lete lenge etter. *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...