mariaflyfly Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Sitter du her på dol når du har lesedag??? *trekker på meg lærer-stemmen min* Hvordan er det med forkjølelsen? prøvde du humbug-suppa? ) 0 Siter
kie Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Jepp! Har vært flink og ligger foran skjema, så det tar jeg meg "råd" til. Skumleser/repeterer litt i kveld på det vi skal ha om i morgen. ;-) Tror mange har sin første lesedag i dag. Jeg har vel hatt 3 sånn ca. Satser heller på å være uthvilt til forelesningen i morgen tidlig. Noen suppe har jeg ikke prøvd. Har for det meste sovet. :-) I morgen er det på'n igjen for å igjen få forsprang. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. august 2002 Forfatter Skrevet 27. august 2002 Jepp! Har vært flink og ligger foran skjema, så det tar jeg meg "råd" til. Skumleser/repeterer litt i kveld på det vi skal ha om i morgen. ;-) Tror mange har sin første lesedag i dag. Jeg har vel hatt 3 sånn ca. Satser heller på å være uthvilt til forelesningen i morgen tidlig. Noen suppe har jeg ikke prøvd. Har for det meste sovet. :-) I morgen er det på'n igjen for å igjen få forsprang. Flink jente! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.