Gå til innhold

En tråd dere må lese...


Gjest Jalapenjos

Anbefalte innlegg

Gjest Jalapenjos

på psykiatriforum:

Om medisiner ved unntakstiltand/kriser (eller noe slikt). Dere finner den!

Kom tilbake og si hva dere mener!

hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jalapenjos

*har lest*

og så??? *klør seg i hodet*

Det KAN jo skje!

Synes det var litt tankevekkende, at vi kan bli vår egen verste fiende. Enda verre enn idag med andre ord!

En annen ting som kunne skape store problemer er manglende strømforsyning. TENK alt som ville slutte å fungere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalapenjos

Det var ikke den tråden det var snakk om da.

Tenk når det blir mange slike.

Og det ikke er katta de dreper under brå-seponerings-helvetet, men naboens unger!

Husker saken med han som skjøt et par politimenn? Han hadde brukt store doser Efexor og så bråsluttet han (ingen hadde sagt at det måtte han ikke), og dermed så tørnet det for han, og han gjorde ting som han ellers ikke ville gjort. Det er HJERNEN de hersens pillene virker på for faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg som surrer. Tenkte bare på selve hoved innlegget jeg nå. kan jeg skylde på varmen ? *ler*

"nei!

sex er forresten noe svinere! "

Skrev hun i et annet inlegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke drepe katta si og skylde på medisin-seponering.

Hun har selv ansvar for å slenge noe annet i veggen enn katta når smertene er for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...