Gå til innhold

"Menn er som biler"


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Vi bytter dem ut når forgasseren er dårlig.

Menn er som biler fordi:

Når de er nye er de flotte å se på med en spitter ny tripteller. De strutter av selvtillit og virilitet. De er lettkjørte og ofte veldig kjappe. De kommer med lite ekstrautstyr, men kan utrustes bedre etterhvert.

Med årene får de mere særpreg og striper i lakken. Noen problemer begynner også å gjøre seg gjeldene. De kan rykke til og søle litt vel mye på underlaget. Men med god og jevnlig service er de pålitelige og kan kjøre lange avstander. Selvsagt kan smaken med å kjøre på flere passasjerer samtidig, bli attraktivt. Da må de dumpes.

Når de blir riktig gamle, ser de slitne og godt brukt ut. De ruster og potta lekker. Men kan likevel kjøre langt, bare ikke så ofte som før. Det gjelder å ikke kjøre de for hardt.

Eneste forskjellen mellom menn og biler som jeg ser det, er at du ikke får vrakpant når du dumper en mann.

UT Å KJØP NY BIL JENTER ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tja, jeg vet ikke, i alla fall er det deler av min kropp som minst må være en rød Farrari om morgenen. Over-start-klar, våken og klar til dyst.

hehe det er sant og det er der volvoen min kommer inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Babette er alltid kledd for enhver anledning.

Flott, da skal jeg love deg en spennende tur med masse opplevelser. En tur du sent vil glemme:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og hvis bilen ikke gjør som hun vil eller vil gjøre egne ting, så havner den på dynga eller blir bytta inn i en nyere modell...

Neineinei, Streken. Der er vi inne på forskjellen mellom biler og menn. Biler vil ikke gjøre egne ting. De bare virker litt dårlig.

Men når mannen/bilen ikke virker tilfredsstillende, forsøker kvinner å få skaden reparert, mens de til tider BURDE innse at det er en drittbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, Streken. Der er vi inne på forskjellen mellom biler og menn. Biler vil ikke gjøre egne ting. De bare virker litt dårlig.

Men når mannen/bilen ikke virker tilfredsstillende, forsøker kvinner å få skaden reparert, mens de til tider BURDE innse at det er en drittbil.

Så det er helt greit å sammenligne menner og biler.. helt til forskjellene kommer frem? Hmm... ja det er vel en kvinnes måte å diskutere på, er det ikke? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er helt greit å sammenligne menner og biler.. helt til forskjellene kommer frem? Hmm... ja det er vel en kvinnes måte å diskutere på, er det ikke? ;-)

Hvis du insisterer på at du er helt 100 % lik en bil, så skal jeg ikke protestere. Jeg har tross alt neppe møtt deg.

*brumbrum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...