Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Nu må du bestemme deg. I det ene øyeblikket er jeg St. Snoopy og i det neste en gris...*grynt*. Likte St. bedre, kler vinger så godt *flakser avgårde*.

Vi kan be med sønnen når han får koblet sin egen pc til nettet...hehe. Han er ganske ordrik og kjapp i replikken så bare pass deg.

Det ene utelukker ikke det andre. Hore/madonna fenomenet, vettu. ;-)

*Gleder seg til slektsstevne på msn*

Snoopy_Syttifire

Jaja, vattever som datteren sier.

Vet du. Det begynner å bli en vane dette. Jeg går fra det ene gjøremålet til det andre og titter innom her når jeg er i farta. Utrolig kjekt. Koser meg stort med dette alvorspratet vårt.

Slektsstevne skal vi vel få til.

*haster videre*

Jasså ja gett, du ypper til verbal griseutveksling på msn i nær forestående framtid? Du aner ikke hva du begir deg ut på gamla ;)

C'mon, bring it on bæjbi =)

Annonse

Snoopy_Syttifire

Nei. Jeg har ikke sans for noe som går gradvis.

Du er nok en slik enten eller dame du frue. Forresten så har sønnen skrevet til deg litt lengre opp i tråden.

Nu skal jeg vaske gulv. Synger *nu har vi vaska gulvet og vi har børi ved.....*

Gjest retvizan

Jasså ja gett, du ypper til verbal griseutveksling på msn i nær forestående framtid? Du aner ikke hva du begir deg ut på gamla ;)

C'mon, bring it on bæjbi =)

HAH!

Du er for tida uten nettilgang, så det der innlegget ditt eksisterer egentlig ikke.

I'm coming to take you away, HA, HA!

*skumler seg*

Gjest retvizan

Du er nok en slik enten eller dame du frue. Forresten så har sønnen skrevet til deg litt lengre opp i tråden.

Nu skal jeg vaske gulv. Synger *nu har vi vaska gulvet og vi har børi ved.....*

Og jeg skal snart avgårde på fotballkamp! :-))))

Er nok uten stemme i morgen. Da blir høvdingen alltid så glad, he he.

*vinke*

Han har jo levd på en livsløgn til nå, så kanskje vi gradvis skal la ham få øynene opp for virkeligheten ??

Er du med på den ?

Du skulle bare visst alt jeg veit om mutter'n du gamla ;)

Men ny info er altid vælkømmin vettø. Nåh, ang dette med msn....æi der ya: [email protected].

Det er bare å stikke innom ;)

Annonse

Døh, akkurat _hvor_ velkommen er ev ny info?

*blakk*

Skal me sjå, for småinfo gir jeg 5 kr, for litt større saftigere får du kr 25 og for de digre juicy greiene slenger jeg inn 100 spenn.

Men husk, du trekkes like mye om jeg veit det du sier fra før ;)

btw, moderen ber deg for en gangs skyld pelle mobilen opp av sekken så du kan få med deg når a ber deg pelle deg på msn...

Gjest retvizan

Skal me sjå, for småinfo gir jeg 5 kr, for litt større saftigere får du kr 25 og for de digre juicy greiene slenger jeg inn 100 spenn.

Men husk, du trekkes like mye om jeg veit det du sier fra før ;)

btw, moderen ber deg for en gangs skyld pelle mobilen opp av sekken så du kan få med deg når a ber deg pelle deg på msn...

100 for _hver_ juicy greie?!

I'll give you an offer you can't refuse...

Hmm, fonen ja,..*lete*

NÅ drar jeg på kamp!

Du skulle bare visst alt jeg veit om mutter'n du gamla ;)

Men ny info er altid vælkømmin vettø. Nåh, ang dette med msn....æi der ya: [email protected].

Det er bare å stikke innom ;)

Tillate du dæ kall mæ gamla unge mainn-))

Du er bættere frekk ...... æple fall itj langt fra stammen sjer æ.

Opplysningan om mora di sett langt inn, men kanskje skal det komma nån smådrypp sånn dann og vann.

Hu e itj heilt go skjønne du - hu har spillt et spill for dokker ongan i mang år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...