Gå til innhold

FU: Er du politisk korrekt?


Gjest Jopppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ooooooooops

Jeg er meg sjøl, om det er KORREKT på noen som helst måte vet jeg ikke!

Jeg er snill og grei og ærlig og ansvarsfull.

Kanskje for kjedelig til å være korrekt.

Jeg er iallefall ikke KUL og HIPP.

Det LATTERLIGSTE jeg vet er mennesker som aldri tør å skille seg ut, men må ha de rette meningene-klærne-vennene-jobben-fritidsinteressene-møblene-CD'ene.

Stakkars folk sier nå jeg.

Da mangler du en del selvtillit. En kopi av alle andre. *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest metronom

Jeg er meg sjøl, om det er KORREKT på noen som helst måte vet jeg ikke!

Jeg er snill og grei og ærlig og ansvarsfull.

Kanskje for kjedelig til å være korrekt.

Jeg er iallefall ikke KUL og HIPP.

Det LATTERLIGSTE jeg vet er mennesker som aldri tør å skille seg ut, men må ha de rette meningene-klærne-vennene-jobben-fritidsinteressene-møblene-CD'ene.

Stakkars folk sier nå jeg.

Da mangler du en del selvtillit. En kopi av alle andre. *grøsser*

Nei! Det kommer jeg aldri til å bli. Jeg snakker rett fra levra, selv om jeg vet at andre blir såret av mine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke.

"9 av 27 mulige. Auda. Politisk korrekt er du definitivt ikke, men du kan jo trøste deg med at det finnes en hel del andre betegnelser for slike som deg"

testen finnes på http://www.start.no/quiz/2001/09/20-4083.html

21 av 27 mulige. Slett ikke dårlig. Du er uten tvil et politisk korrekt menneske.

Her på DOL er det forøvrig PK å vera anti-PK i mafiaen. Eg er berre meg sjølv eg, men får pepper heile tida for å ha meiningar som er stempla som PK og dermed ikkje noko verdt. Det er ein smule irriterande til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for meg er det relativt viktig å være politisk korrekt.

Det hender jeg må anstrenge meg for å klare det, men vil hevde at jeg lykkes ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...