Gå til innhold

Skjevhet


Gjest fanden

Anbefalte innlegg

Jeg er også en med skjev penis. det er nesten så gale at jeg har lyst til å gjøre noe med det, jeg har prøvd å "bøye den tilbake" et eller to minutter i stiv tilstand hver kveld, men jeg føler ikke at dette hjelper, hvor går det an å fåreta en slik operasjon, må man til utlandet eller går det an her i norge, i såfall hvor, går det an i bergen??

Jeg vil gjerne ha et seriøst svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til din lege og få henvisning til urolog. Han vil da avgjøre om skjevheten er så stor at du får det rettet ut på et vanlig sykehus. Dette gjøres overalt i Norge.

Hvis du søker på dette emnet er på DOL, vil du se at urologen her mange ganger har svart på akkurat dette spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til din lege og få henvisning til urolog. Han vil da avgjøre om skjevheten er så stor at du får det rettet ut på et vanlig sykehus. Dette gjøres overalt i Norge.

Hvis du søker på dette emnet er på DOL, vil du se at urologen her mange ganger har svart på akkurat dette spørsmålet.

takker så meget for din respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du skal i første rekke henvende deg til din private lege. Han vil sannsynligvis viderehenvise deg til en spesialist i urologi ved ditt regionsykehus, hvor tilstanden vil bli faglig-medisinsk vurdert, eventuelt med tanke på operativ eller annen mulig behandling.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så meget for din respons.

Det at du her skjev penis bure du ikke være flau over!!

kjærsten min har det og, jeg syns det er fint jeg, at ikke alle er like!!! alle har sine særegenheter vet du!

Vær glad for den kroppen du har!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...