Gå til innhold

FU: Tar du kosttilskudd?


Gjest Jopppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ja. Da får jeg bare vente da. Jeg drikker både vann og grønn te, spiser CLA og trener masse, så NOE skal jeg søren meg ha igjen for strevet.

*hrmf*

CLA hjelper bare hvis du trener kondisjonstrening relativt hyppig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Tar denne dosen 3 ganger daglig:

2x 500mg CLA

1x 750mg vitamin C

1x 125mcg krom

1x 1,9mg omega 3

1x 0,4mg folsyre

1x kostpluss

Den perfekte blanding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lis@bet

Ja, nå skal du høre :o)

Er flink jente og tar pillene mine hver dag. C og E vitaminer pga antioksidantene som sies å både forebygge og redusere evt. kreftsvulster.

Vi har jo så mye frie radikaler rundt oss i disse dager vettu! *Fysj og føy* :-)

Men det hører med at jeg nesten aldri er forkjøla, og herpesutbrudd har jeg nesten ikke lenger. (snakker om munnherpes, selvfølgelig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det er heller ikke nødvendig for noen å ta kosttilskudd hvis man spiser vanlig sunn mat. Vtaminene og mineralene er mye bedre naturlig enn i pilleform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...