Gå til innhold

Kjære dolere


Cmoo

Anbefalte innlegg

Å, du din matmons :o)

Åssen klarer du å være så slank da?

*nå fikk jeg lyst på fårikål*

Sykkel kjære Joppe, sykkel og atter sykkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Cmoo

    19

  • Amiga

    7

  • Singularity

    3

  • kie

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nei, meningen er at vi skal besøke deg i drømme så lenge du ikke chatter og skriver innlegg nok ;-)

*Planlegger en ny hverdag på DOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jeg der?

De aller fleste var der, og ihvertfall de fleste jeg har sett bilder av... Partymennesker, hele hurven *s* Litt ondskapsfulle til tider også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Altman gravid i den drøm, også?

Nope, men dere var jævlig gode kompiser. Dere 2 og jacob. Herre min hatt.. Jeg er forøvrig en smule fornærmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, men dere var jævlig gode kompiser. Dere 2 og jacob. Herre min hatt.. Jeg er forøvrig en smule fornærmet.

Mener du å påstå at vi ikke ville ha deg?

Jaja.. man tar mange rare avgjørelser i drømme, vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jeg lage mat mener du??

*imponert*

He he...du sto jo på kjøkkenet og mikset drinker!!! (Sikkert med i drømmen pga mitt lille tips til deg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du å påstå at vi ikke ville ha deg?

Jaja.. man tar mange rare avgjørelser i drømme, vet du! :)

Jeg hadde lagt meg jeg, da dere kom for å sjekke om jeg hadde bra nok mave til å bli mavedanserinne...Jeg tror dette stammer fra at jeg så traileren til Margreth Olin (Kroppen min) før jeg la meg...

Jeg passerte ikke som mavedanserinne, derfor litt snurt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he...du sto jo på kjøkkenet og mikset drinker!!! (Sikkert med i drømmen pga mitt lille tips til deg!)

Ja, det kunne jeg kanskje få til...

I dag klarte jeg forresten å svartbrenne en frossenpizza.

*sulten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva foretok jeg meg - og med hvem Cmoo?

Jeg erindrer deg, birdie, nanna, Lion og ingera som fryktelig danseglade. Dere sto på ett podie og danset utfordrende....hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lagt meg jeg, da dere kom for å sjekke om jeg hadde bra nok mave til å bli mavedanserinne...Jeg tror dette stammer fra at jeg så traileren til Margreth Olin (Kroppen min) før jeg la meg...

Jeg passerte ikke som mavedanserinne, derfor litt snurt =)

Jeg har ikke sett magen din, så jeg skal ikke uttale meg.

Personlig våknet jeg opp med lettere angst i dag. Ett hjerte som dunka grusomt, og ettellannet var det jeg var livredd for.

Jeg mistenker at det jeg var redd for har med å gjøre at jeg ikke får Mulholland Drive ut av skallen.

Bestill den i dag! Det er en meget god film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg erindrer deg, birdie, nanna, Lion og ingera som fryktelig danseglade. Dere sto på ett podie og danset utfordrende....hehehe...

Jeg må si jeg er litt skuffet over meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste var der, og ihvertfall de fleste jeg har sett bilder av... Partymennesker, hele hurven *s* Litt ondskapsfulle til tider også.

Hva med meg, var jeg der? Og hva gjorde evt. jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb, og driver med pauseskriving....det er en lang drøm...må ta det senere, om jeg tør...

Altså...

Det var en kjempefest i en slags hule med 2 store rom.(Sønnen min spiller Lemmings til enhver tid, settingen kan stamme derfra..)

Full rulle (sikkert Dol-treff), folk danset, klina, drakk og gjorde sprø saker. Bl.a. sto kie hele tiden på kjøkkenet og mikset farlige drinker. Litt laboratoriestemning. Det blir for mye å beskrive alt detaljert....he he..

Uansett, jeg la meg, og etter en stund kom SDD, Altman og jacob for å sjekke om jeg hadde bra nok mave til å bli mavedanserinne. Hvilket de mente jeg ikke hadde. Snurt som bare det, sto jeg opp, kledde meg helt naken, og danset rundt, og etterhvert kunne jeg t.o.m. fly over hodene til folk.

Så ble treffet på en måte delt i 2 rivaliserende gjenger. Vi lagde hemmelige planer, og gjorde ondskapsfulle ting mot hverandre.(Da var jeg heldigvis tekkelig kledd igjen).

Det festlige var at de jeg bare har sett bilder av så hele tiden ut som de gjør på DOL-galleriet, ikke en eneste annen grimase. De jeg ikke har møtt/sett bilder av fikk ny personlighet av meg. Og når jeg ser de forskjellige nickene idag, husker jeg de fra drømmen i natt. Noen er morsommere enn andre å huske.

Etter alle de ondskapsfulle pekene, kastet vi ut det andre "laget" og vant *s*

Flere av detaljene fra drømmen, holder jeg forøvrig fremdeles for meg selv...*kjenner rødmen kommer tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er litt skuffet over meg selv.

Du var en jævel til å danse altså! Det var forøvrig litt mer...Da vi lagde gjenger viste du stor oppfinnsomhet i hht ondskapsfulle pek. Vannballonger med noe så fint som peppersyre(?), de etset ihvertfall, men selvsagt ikke gjennom ballongene da..de må ha vært laget av fantastisk gummimateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...