Gå til innhold

Kjære dolere


Cmoo

Anbefalte innlegg

Altså...

Det var en kjempefest i en slags hule med 2 store rom.(Sønnen min spiller Lemmings til enhver tid, settingen kan stamme derfra..)

Full rulle (sikkert Dol-treff), folk danset, klina, drakk og gjorde sprø saker. Bl.a. sto kie hele tiden på kjøkkenet og mikset farlige drinker. Litt laboratoriestemning. Det blir for mye å beskrive alt detaljert....he he..

Uansett, jeg la meg, og etter en stund kom SDD, Altman og jacob for å sjekke om jeg hadde bra nok mave til å bli mavedanserinne. Hvilket de mente jeg ikke hadde. Snurt som bare det, sto jeg opp, kledde meg helt naken, og danset rundt, og etterhvert kunne jeg t.o.m. fly over hodene til folk.

Så ble treffet på en måte delt i 2 rivaliserende gjenger. Vi lagde hemmelige planer, og gjorde ondskapsfulle ting mot hverandre.(Da var jeg heldigvis tekkelig kledd igjen).

Det festlige var at de jeg bare har sett bilder av så hele tiden ut som de gjør på DOL-galleriet, ikke en eneste annen grimase. De jeg ikke har møtt/sett bilder av fikk ny personlighet av meg. Og når jeg ser de forskjellige nickene idag, husker jeg de fra drømmen i natt. Noen er morsommere enn andre å huske.

Etter alle de ondskapsfulle pekene, kastet vi ut det andre "laget" og vant *s*

Flere av detaljene fra drømmen, holder jeg forøvrig fremdeles for meg selv...*kjenner rødmen kommer tilbake*

Jeg var ikke med i drømmen, altså ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Cmoo

    19

  • Amiga

    7

  • Singularity

    3

  • kie

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, det kunne jeg kanskje få til...

I dag klarte jeg forresten å svartbrenne en frossenpizza.

*sulten*

Du, som var så eksperimentell? Var vel bare ett ledd i å lage farlig miksede drinker....Frozen pizza Daiquary ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...

Det var en kjempefest i en slags hule med 2 store rom.(Sønnen min spiller Lemmings til enhver tid, settingen kan stamme derfra..)

Full rulle (sikkert Dol-treff), folk danset, klina, drakk og gjorde sprø saker. Bl.a. sto kie hele tiden på kjøkkenet og mikset farlige drinker. Litt laboratoriestemning. Det blir for mye å beskrive alt detaljert....he he..

Uansett, jeg la meg, og etter en stund kom SDD, Altman og jacob for å sjekke om jeg hadde bra nok mave til å bli mavedanserinne. Hvilket de mente jeg ikke hadde. Snurt som bare det, sto jeg opp, kledde meg helt naken, og danset rundt, og etterhvert kunne jeg t.o.m. fly over hodene til folk.

Så ble treffet på en måte delt i 2 rivaliserende gjenger. Vi lagde hemmelige planer, og gjorde ondskapsfulle ting mot hverandre.(Da var jeg heldigvis tekkelig kledd igjen).

Det festlige var at de jeg bare har sett bilder av så hele tiden ut som de gjør på DOL-galleriet, ikke en eneste annen grimase. De jeg ikke har møtt/sett bilder av fikk ny personlighet av meg. Og når jeg ser de forskjellige nickene idag, husker jeg de fra drømmen i natt. Noen er morsommere enn andre å huske.

Etter alle de ondskapsfulle pekene, kastet vi ut det andre "laget" og vant *s*

Flere av detaljene fra drømmen, holder jeg forøvrig fremdeles for meg selv...*kjenner rødmen kommer tilbake*

Du kler sikkert å rødme ;-) Skal svare på mail en gang, er bare så treg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke med i drømmen, altså ?

Jeg har ikke nevnt hvert eneste nick, fordi jeg tror jeg "traff" de fleste. Du var på fest du også *S* Snill og grei såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nevnt hvert eneste nick, fordi jeg tror jeg "traff" de fleste. Du var på fest du også *S* Snill og grei såvidt jeg husker.

Okidoki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg, var jeg der? Og hva gjorde evt. jeg?

Jeg tror du var på det andre laget og fant på slemme ting for å skade mitt lag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du var på det andre laget og fant på slemme ting for å skade mitt lag =)

Lag? Jeg skadet noen? Hmmm, leser tråden din nå jeg:D Så kanskje jeg skjønner noe, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt kjipt med det dol-forumet. Én ting er at man skal sende bilde for å se det. En helt annen ting er at man skal sende bilde for å få være med på festen i hodet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg erindrer deg, birdie, nanna, Lion og ingera som fryktelig danseglade. Dere sto på ett podie og danset utfordrende....hehehe...

Det der kan du bare glemme først som sist. Jeg hater å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk jeg i ullundertøy?

He he he...er du gal-det var GLAM for alle penga!

Men utifra innleggene jeg leste og skrev i går, som tydelig påvirket drømmen, så burde jo hvit- og rosastripet undertøy i ull vært tingen for deg*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt kjipt med det dol-forumet. Én ting er at man skal sende bilde for å se det. En helt annen ting er at man skal sende bilde for å få være med på festen i hodet ditt!

Ha ha ha....vet du - jeg tror alle dolere jeg har festet meg ved var med i drømmen. Litt kjiipt egentlig, siden jeg allikevel følte at jeg hadde vært på fest på jobben idag, så kunne jeg drukket øl i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kan du bare glemme først som sist. Jeg hater å danse.

Ikke glem at du la ut undertøysbilder av deg på nett...De må ha gjort inntrykk! Du danser som en erfaren stripper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...