Gå til innhold

Noen som vet???


Kamilla

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og mannen min driver å skiller oss nå, jeg har en sønn fra et tidligere forhold som ser på han som pappa!Nå driver mannen min og skal straffemeg, ved å se min sønn minimalt, noe som jeg syns blir så dumt og trist, for den eneste som lidr av det er jo min sønn.. Er det noe jeg kangjøre? Burde jeg bare kutte kontakten med han helt? Den biologiske pappaen hans døde for 3 år siden, så nå sitter han uten noen:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig lett å bruke barna som våpen når brudd skjer (snakker ikke av egen erf.)Kanskje det er lurt å legge de planene på hylla å se hva som skjer etter hvert som ting roer seg rundt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre.. Syns det er helt råttent av mannen din å oppføre seg sånn mot sønnen din..

Hva du burde gjøre har jeg dessverre ikke noe svar på, men om han fortsetter å såre sønnen din så er det kanskje det beste..

Lykke til videre.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringer deg etterpå. Har prøvd før i dag. Dette er trist for M. men tror kanskje du skal kutte helt. Kjipt men sant. Det er aller verst når han ikke holder det han lover og ungen venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd når voksne lar sine konflikter gå utover barna på den måten. Likevel vil jeg gi deg følgende råd:

Gi eks'en din litt tid, han er bare såret etter bruddet og vil straffe deg. Si til ham at du respekterer at det er helt opp til ham om han vil ha gutten eller ikke, at det er hans rett å la vær om han vil - men at gutten er veldig glad i ham og føler han er sin pappa og blir lei seg dersom han ikke får se ham. Prøv å ikke vis fordømmelse og sinne over dette, bare vær nøktern, ellers låser det seg enda mer. Ikke still noen ultimatum akkurat nå. La ham ha gutten når han selv vil. Gi eks'en din litt tid, så endrer det seg nok om en tid, skal du se.

Til sønnen din kan du forklare at det har ikke med han å gjøre, men med dere voksne, og at det alltid er litt sårt den første tiden etter en skilsmisse, men at det antakelig blir bedre etterhvert. Prøv å finn på noen ekstra hyggelige ting med sønnen din hvis du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd når voksne lar sine konflikter gå utover barna på den måten. Likevel vil jeg gi deg følgende råd:

Gi eks'en din litt tid, han er bare såret etter bruddet og vil straffe deg. Si til ham at du respekterer at det er helt opp til ham om han vil ha gutten eller ikke, at det er hans rett å la vær om han vil - men at gutten er veldig glad i ham og føler han er sin pappa og blir lei seg dersom han ikke får se ham. Prøv å ikke vis fordømmelse og sinne over dette, bare vær nøktern, ellers låser det seg enda mer. Ikke still noen ultimatum akkurat nå. La ham ha gutten når han selv vil. Gi eks'en din litt tid, så endrer det seg nok om en tid, skal du se.

Til sønnen din kan du forklare at det har ikke med han å gjøre, men med dere voksne, og at det alltid er litt sårt den første tiden etter en skilsmisse, men at det antakelig blir bedre etterhvert. Prøv å finn på noen ekstra hyggelige ting med sønnen din hvis du kan.

takk til alle dere som har svart meg :o)

Jeg skjønner nå mere av denne greien til min mann, han har nemelig ny kjæreste, og da er det jo henne som er blitt den viktige tydeligvis...

Menn.. usj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...