Gå til innhold

Kraftig smerte - datt sammen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er en mann på 30 år som er litt bekymret. Tidligere i dag skulle jeg flytte på et stort tungt skap. Da jeg tok i skapet og brukte mine krefter føltes det som at det eksploderte inni hodet mitt og all muskulatur i nakke/skulder stivnet totalt. Jeg gikk rett i golvet, og det svartnet for meg en stund. Etterhvert klarte jeg og komme meg opp igjen, men har store problemer med å bevege hodet pga at nakken er så stiv og øm. Har meget sterk hodepine i venstre side, og er til dels nummen i venstre side i tillegg. Både kinnet og deler av munnen er nummen og øm. Hva kan det være som har skjedd? Er litt engstelig, da det er gått noen timer og jeg er fremdeles nummen, stiv muskulatur og sterk hodepine i venstre side...

Fortsetter under...

Skrevet

Et lite hjerteinfarkt? Kanskje du skulle ta kontakt med legen din...

Skrevet

Vet du om du har høyt blodtrykk? Ev. vært plaget med hodepine? Det kan ha en sammenheng i så fall. Kan det være et ørlite slagtilfelle? Uansett høres det ikke bra ut! Tror du skal komme deg til lege fortest mulig ja..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Hvordan gikk det med deg? Jeg synes det høres ut som om du fikk hjerneblødning, fast smerte i venstre side av hodet burte gi nummenhet i høyre side av kroppen.

Var det kanskje bare en alvorlig "strekk"?

Skrevet

Hei!

Hvordan gikk det med deg? Jeg synes det høres ut som om du fikk hjerneblødning, fast smerte i venstre side av hodet burte gi nummenhet i høyre side av kroppen.

Var det kanskje bare en alvorlig "strekk"?

Hei. Vært i kontakt med lege, og var i dag på CT av nakken i tilfelle prolaps der. Plages fremdeles med aat jeg ikke kan anstrenge meg med noe i det heletatt, for da smeller det bare på nytt i hodet og den ekstrme hodepinen kommer tilbake. Får vel bare la undersøkelsene gå sin gang....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...