Gå til innhold

Jeg slutter ikke å blø


Acsa

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 24, har født et barn (19 mnd) og ammer.

Siste syklus hadde jeg ikke eggløsning (jeg bruker FAM/TCOYF og er ganske sikker), og syklusen varte 80 dager. De to siste ukene hadde jeg daglige småblødninger. Så kom en menstruasjonslignende blødning, og den har bare tiltatt. I dag er det trettende dagen, og jeg blør mye, mer enn jeg pleier ved mens. Det er mye koagulert blod/slimhinner som kommer ut med væsken. Svake menssmerter.

Jeg begynner å bli ganske bekymret, noen som har erfart noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt forstyrrelser i syklusen med lang tid mellom blødningene (sist var det 6 mnd), jeg kunne kjenne "murringer" i magen som minnet om når mensen er på tur, uten at det ble mer enn litt blodig utflod. Når mensen så kom var den mer kraftig og langvarig, men ikke så ille som hos deg.

Har vært hos gynekologen, og så langt har han bare funnet ut at jeg har noe forhøyet prolaktin-nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...