Gå til innhold

Treffe folk fra nettet


Gjest mariamalm

Anbefalte innlegg

Gjest mariamalm

Jeg holder på å chatte med flere menn på Spraydate. Et par av dem er ekstra interessante og virker veldig greie. Nå har en av dem foreslått å treffes...

Hva synes dere? Jeg er litt sjenert, men tenkte kanskje jeg kunne treffe ham ute på byen en gang, jeg med mine venner og han med sine. Bare for å få et inntrykk liksom, før vi evnt. avtaler et treff bare vi to.

Men saken er den at jeg ikke er på utkikk etter en elsker, heller en kjæreste. Hva er sannsynligheten tror dere for at man finner det på nettet?

Fyren er høyt utdannet og gir utrykk for at han også ønsker noe mer, men jeg kan jo bli lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Lurt kan du bli,men man må av og til ta sjansen.

Jeg syns det var en god ide å ha med seg venner når du treffer han.

Det er nok lurt å fortelle han først at du ikke er ute etter en kjæreste eller elsker.

Men hvem vet,kanskje du ombestemmer deg når du har møtt han.

Jeg er nå gift på andre året med min mann som jeg traff gjennom IRC,Vi har en nydelig barn sammen og vi er veldig lykkelig sammen.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vedkommende er ute etter noe useriøst hadde du vel fått vite det allerede. Du kan vel ikke møte noen før sånt er pratet om? Noe annet er det jo om man møtes som venner. Da har man jo det som utgangspunkt.

Jeg vet om noen som møttes på Spray og er gift idag, så ja, det er fullt mulig! Men man kan ikke forvente det...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ta sjanser.

Jeg hadde personlig, dersom jeg var han, ikke hatt så mye til overs for å møtes med mange andre folk fra respektive vennegjenger til stede, men det er nå ganske safed å møtes på f.eks. en kàfe, eventuelt en pub.

Det er jo i det minste ikke noe mer farlig enn å møte en hvilken som helst fyr på byen.

Gå for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...