Gå til innhold

Ranglere


Balder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, føler meg ganske så glup da - sitter på Psyokoprat og snakker med en strek, jeg! *s*

tralalalalALALALALALA!!!!!!!!!!!!!!IIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, føler meg ganske så glup da - sitter på Psyokoprat og snakker med en strek, jeg! *s*

tralalalalALALALALALA!!!!!!!!!!!!!!IIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, føler meg ganske så glup da - sitter på Psyokoprat og snakker med en strek, jeg! *s*

tralalalalALALALALALA!!!!!!!!!!!!!!IIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKK

Yess.. the best written __ ever!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess.. the best written __ ever!! :-))

Nå er jeg lei streken, jeg trenger deg og alpt med balltre utenfor jobben min pronto, slik at vi kan gå i samlet flokk bort til aetat. Jeg får ikke ta eksamen med mindre jeg tar et kurs som går på kvelden, men jeg er for ung til at de støtter kurs som går på kvelden... Kommer til å bli en alenemor med tre unger innen jeg er 26 og uten utdanning skal det gå som aetat vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei streken, jeg trenger deg og alpt med balltre utenfor jobben min pronto, slik at vi kan gå i samlet flokk bort til aetat. Jeg får ikke ta eksamen med mindre jeg tar et kurs som går på kvelden, men jeg er for ung til at de støtter kurs som går på kvelden... Kommer til å bli en alenemor med tre unger innen jeg er 26 og uten utdanning skal det gå som aetat vil...

ialledagerda - dei har tydeligvis ikkje rare eksamenene eller annan form for kunstig intelligens på aetat...

*hente det tuuunge, gammeldagse vaffeljernet*

sånn, no er eg bevæpna, så eg kan bli med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ialledagerda - dei har tydeligvis ikkje rare eksamenene eller annan form for kunstig intelligens på aetat...

*hente det tuuunge, gammeldagse vaffeljernet*

sånn, no er eg bevæpna, så eg kan bli med :)

Fint jo flere jo bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint jo flere jo bedre:)

*Tar med meg telefaxen, den er tung og god!!!*

Ære være det norske byråkratiet, nå skal vi banke "livssjiten" ut av den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...