Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet at det er en masse personer som har problemer med at de svetter for mye. Men til meg er det stikk motsatt, jeg svetter ikke i det hele tatt, kan bli litt klam!! Dette problemet har jeg hatt i alle år (30), og ekstra ille har det vært nå i sommer siden det har vært så mye varme. Dette er faktisk ganske så ubehagelig, for jeg blir veldig overopphetet og plages med svimmelhet når jeg gjør kroppsarbeid. Finnes det noe råd for dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69563-svetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så en reportasje på tv om en som hadde det samme problemet som deg, bare verre fordi han besvimte og kunne gå i koma når ble for opphetet. Er det ikke fare for at hjernen kan bli overopphetet?

Iallefall - denne fyren drev med mye aktivitet, og etter at han begynte å ta signalene alvorlig begynte han også å kjenne til kroppen sin og faresignalene og kunne ta endel forhåndsregler. Når han var ute å løp og merket at nå ble han for varm, løp han tilbake til bilen og tok på seg en spesialsydd vest som hadde kjølende elementer inni seg. Hvis han ikke hadde dette tilgjengelig, så hadde han alltid en ekstra t-skjorte med seg som han dybbet i iskaldt vann og tok på seg - samt alltid tilgang til isvann.

Om dette er en løsning for deg, vet jeg selvfølgelig ikke, men jeg tenkte bare jeg skulle nevne det ..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69563-svetting/#findComment-332605
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...