Gå til innhold

Innendørs, eller ute i det fri?


Gjest Pugo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nalakit.

Hmm, det varierer.

Er man et passende sted, så hvorfor ikke ha sex.

Jeg syns det er ekstra gøy å klå og få kjæresten min kåt når det kanskje ikke er helt riktig anledning. Gjerne med folk rundt omkring. Men da blir han stressa.

Men det er jo også gøy å ha sex akkurat der man står når man får tanken.

Kjøkkenet, gangen, badet, ++

Tror ikke vi har et "uprøvd" rom i huset hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det varierer.

Er man et passende sted, så hvorfor ikke ha sex.

Jeg syns det er ekstra gøy å klå og få kjæresten min kåt når det kanskje ikke er helt riktig anledning. Gjerne med folk rundt omkring. Men da blir han stressa.

Men det er jo også gøy å ha sex akkurat der man står når man får tanken.

Kjøkkenet, gangen, badet, ++

Tror ikke vi har et "uprøvd" rom i huset hjemme.

Skulle ønske kjæresten min også var slik. Hun elsker sex, men under "trygge" omgivelser.

Kunne godt tenkt meg ei litt rampete jente av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nalakit

Skulle ønske kjæresten min også var slik. Hun elsker sex, men under "trygge" omgivelser.

Kunne godt tenkt meg ei litt rampete jente av og til!

Når dere er et sted hvor du syns det kunne vært spennende, så fortell eller "vis" henne det.-Og frist henne så hun ikke klarer si nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere er et sted hvor du syns det kunne vært spennende, så fortell eller "vis" henne det.-Og frist henne så hun ikke klarer si nei!

Takk for den. Skulle ønske alle var som du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nalakit

Takk for den. Skulle ønske alle var som du!

Haha, takk for den.

(Begynn for eksempel et sted hvor det er temmelig trygt, som i skogen.-Ta henne med på tur, og prøv deg et passende sted.)

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thm1365380371

Hmm, det varierer.

Er man et passende sted, så hvorfor ikke ha sex.

Jeg syns det er ekstra gøy å klå og få kjæresten min kåt når det kanskje ikke er helt riktig anledning. Gjerne med folk rundt omkring. Men da blir han stressa.

Men det er jo også gøy å ha sex akkurat der man står når man får tanken.

Kjøkkenet, gangen, badet, ++

Tror ikke vi har et "uprøvd" rom i huset hjemme.

Jeg liker og ha sex på de mest forunderlige steder. det merkeligste stedet jeg har hatt sex er i en bil i et parkerings hus.

men du må velge selv hvor du vil ha sex hen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

curious1365380368

Jeg blir faktisk mer kåt av å se kjæresten min med lite klær i sollyset - og da er det ingenting som kan stoppe meg; sex på stranden, på verandaen, i skogen, i bilen etc. Men helst ikke så vi blir sett. Har heller større problemer med å ha sex med mine foreldre i rommet ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk mer kåt av å se kjæresten min med lite klær i sollyset - og da er det ingenting som kan stoppe meg; sex på stranden, på verandaen, i skogen, i bilen etc. Men helst ikke så vi blir sett. Har heller større problemer med å ha sex med mine foreldre i rommet ved siden av...

Men... det er vel ingen som tvinger deg til å ha sex med dine foreldre? Eller hvordan skal man tolke det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

curious1365380368

Men... det er vel ingen som tvinger deg til å ha sex med dine foreldre? Eller hvordan skal man tolke det du skriver?

Ja, hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best i dobbeltsenga på soverommet selvfølgelig. Sex andre steder er uhørt.

Hei, Jane. Du er veldig lik ho eg er sammen med du. Sjøl om ho har den gode egenskapen at ho elsker å suge meg. Det veger opp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker og ha sex på de mest forunderlige steder. det merkeligste stedet jeg har hatt sex er i en bil i et parkerings hus.

men du må velge selv hvor du vil ha sex hen

Hvis ikke du har fast type, tror eg du og eg må treffast for å utforske litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det best i garasjen. Lent mot gressklipperen. Med lukt av bensin, olje og gammel skismørning.

Lent mot gressklipperen?? Det må være en høy og stødig en!

Hadde tenkt meg det måtte være bedre på panseret på bilen når den er varm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler :)

Har hatt sex endel steder utendørs..stranda, i båt, i bil, på kirkegård, i skogen. Er digg det! Men for all del - er digg hjemme også. Bare det ikke blir sånn at man har sex hjemme på soverommet med lyset av hele tida..det er kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lent mot gressklipperen?? Det må være en høy og stødig en!

Hadde tenkt meg det måtte være bedre på panseret på bilen når den er varm?

Det blir for varmt i disse dager, men til vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...