Gå til innhold

Innendørs, eller ute i det fri?


Gjest Pugo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Jane. Du er veldig lik ho eg er sammen med du. Sjøl om ho har den gode egenskapen at ho elsker å suge meg. Det veger opp litt!

Hånei du, Pugo. Jeg og kjæresten din er nok _veldig_ ulike. Jeg er en anstendig dame, som _aldri_ kunne finne på å gjøre noe så ekkelt som å suge.

Kjæresten din veit vel at hun kan få hull i tennene av å holde på med det griseriet der? Litt av et sjansespill hun holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hånei du, Pugo. Jeg og kjæresten din er nok _veldig_ ulike. Jeg er en anstendig dame, som _aldri_ kunne finne på å gjøre noe så ekkelt som å suge.

Kjæresten din veit vel at hun kan få hull i tennene av å holde på med det griseriet der? Litt av et sjansespill hun holder på med.

Hun er villige til litt smerte hoss tanlegen bare hun kan gjøre det godt for meg! Super jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er villige til litt smerte hoss tanlegen bare hun kan gjøre det godt for meg! Super jente!!

Ja, hun høres snill ut, Pugo. Du får ta godt vare på henne. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nalakit

Ja takk, begge deler :)

Har hatt sex endel steder utendørs..stranda, i båt, i bil, på kirkegård, i skogen. Er digg det! Men for all del - er digg hjemme også. Bare det ikke blir sånn at man har sex hjemme på soverommet med lyset av hele tida..det er kjedelig..

På en kirkegård?? Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en kirkegård?? Æsj.

Det står du da fritt opp til å mene :) Det plager meg ikke i det hele tatt :) Andre har sikkert gjort det på steder som jeg syns virker ekkelt også, så .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nalakit

Det står du da fritt opp til å mene :) Det plager meg ikke i det hele tatt :) Andre har sikkert gjort det på steder som jeg syns virker ekkelt også, så .. :)

Men syns du ikke at det er litt rart? Ikke ekkelt ment, men når jeg tenker på kirkegårder, så tenker jeg på død og spøkelser( :-D ).

Men ja, det er nok verre steder folk har hatt sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*himler med øynene*

;o)

*blush*

På tide å moderere seg litt kanskje?

Faen ikke enkelt når man blir tatt med full storm og oppdager at man faktisk har romantiske sider også...

Tror jeg nyter det litt til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blush*

På tide å moderere seg litt kanskje?

Faen ikke enkelt når man blir tatt med full storm og oppdager at man faktisk har romantiske sider også...

Tror jeg nyter det litt til :-)

Nyt det i fulle drag, du. Den følensen forsvinner så altfor fort..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller best er det i senga, og gjerne misjonærstilling. Eg tullar ikkje!

Skal ein på død og liv variere har eg svært gode erfaringar med elvebreidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyt det i fulle drag, du. Den følensen forsvinner så altfor fort..:o)

*holder meg for ørene og øynene*

Vet det så altfor godt, derfor er det så deilig å ta klissefaktoren helt ut mens følelsen faktisk er der :-)

Det finnes jo noen som opplever stadig nye småforelskelser i forhold til partneren sin, tenk å være så heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men syns du ikke at det er litt rart? Ikke ekkelt ment, men når jeg tenker på kirkegårder, så tenker jeg på død og spøkelser( :-D ).

Men ja, det er nok verre steder folk har hatt sex!

Tja... rart..? Uvant kanskje ja :) D

et er endel år siden det skjedde da, og jeg vet ikke helt om jeg hadde gjort det igjen. Men - hvis jeg ikke ville gjort det så hadde det ikke hatt noe med de døde å gjøre da. De døde er døde og merker ikke noe til det, og spøkelser tror jeg absolutt ikke på. (og jeg gjorde det ikke rett ved noen gravstøtter heller da)

Hehe - sjansen er vel ikke stor for å gjøre det igjen heller. Har en mann som garantert ikke ville gjort noe sånt. Dessuten er det sikkert 13 år siden jeg gjorde det. Hehe - mye man gjør når man er ung og "dum" *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man på død og liv skal ha sex ,er det veldig ok og gjøre det i en båt midtfjords faktisk.

Ein skal faktisk på liv og død ha sex. Sluttar vi med det vil mennesket døy ut...

Ikkje at det er nokon fare akkurat.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein skal faktisk på liv og død ha sex. Sluttar vi med det vil mennesket døy ut...

Ikkje at det er nokon fare akkurat.. .

Du så klart rett :-) Godt at det finnes folk som liker det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...