Gå til innhold

Gamepatch - noen som vet hvordan...?


micca

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En offisiell patch eller fix vil (nesten) alltid ha en vedlagt tekstfil som forklarer dette.

"................"

Men jeg har ikke peiling på om dette er en offisel en eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke peiling på om dette er en offisel en eller ei!

Det er flere måter de gjør dette på.

Patchen er veldig ofte en startbar zip-fil som pakker seg ut i en angitt folder, du må da lete deg frem til denne folderen for så å starte selve patchen, eller kopiere patchen/filen over til spill-folderen.

Enkelte endrer kun på selve filen man bruker til å starte spillet (exe-filen), hvis det er tilfellet så må du kopiere den nye filen over den gamle.

Mange lager et install program som installerer patchen automatisk, mulig dette programmet spør deg om hvor spillet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som regel c:\programfiles (programfiler på norsk)\ navnet på spillet eller produsenten.

Hvis du på startmenyen eller skrivebordet høyreklikker på den snarveien du bruker for å starte spillet, og velger Egenskaper, får du opp hvor det ligger. (målmappe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke peiling på om dette er en offisel en eller ei!

Hvis det ikke følger med en beskrivelse med nedlastingen, så står det sansynligvis en på websiden du lastet den ned fra. Hvis ikke, finn et bedre sted å laste ned fra.

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...