Gå til innhold

Endelig tilbake fra DK :o)

Trollmor

Anbefalte innlegg

Hei på dere :o)

I går kveld kom vi hjem med 2 små gullegg i magen! Hos Maigaard var de veldig positive, eggene mine har aldri vært så gode som denne gangen!! Fikk til og med 4 i frysen!!!! :o)) Vi er kjempefornøyde. De utførte også hatching¨på eggene. Så nå MÅ det jo bare gå bra!! ;o) Har i allfall aldri hatt et så bra utgangspunkt før.

Nå er det "bare" den grusomme ventetida som gjenstår :o/ Skal teste 8/9.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trollmor:-) Denne gangen er det din tur, jeg er ganske sikker !!!

Jeg ble selv gravid hos Maigaard, og fikk 4 egg i frysern og de utførte hacthing på eggene, så nå må du bare kooose deg i 14 dager :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake!!

Så flott resultat du har fått, denne gangen skal det gå bra!! Har selv hatt uttak i dag, er i ganske bra form må jeg si...:) Jeg ligger noen dager etter deg, men litt ventetid blir det nok på oss i september.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble selv gravid hos Maigaard, og fikk 4 egg i frysern og de utførte hacthing på eggene, så nå må du bare kooose deg i 14 dager :-)

Klem fra

Velkommen hjem! Og: LYKKE TIL! Jeg unner deg alt hell nå, og jeg vet at du lykkes!!!!!!! Føler meg like spent som deg, jeg! Kos dere nå!!!!! Tippper det var en venn på 4 som var glad da dere kom hjem? Håper at jeg hører fra deg når du føler for det!

Kjempeklem fra (DU vet), men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake!!

Så flott resultat du har fått, denne gangen skal det gå bra!! Har selv hatt uttak i dag, er i ganske bra form må jeg si...:) Jeg ligger noen dager etter deg, men litt ventetid blir det nok på oss i september.

Klem

Hei.

Velkommen tilbake. Dette er GULLEGGENE skal du se. Lykke til med ruginga!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klem fra

Lykke til med ruginga Trollmor. Må si dette høres veldig lovende ut!!!

Krysser fingrene for deg!!

Hilsen TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:-)

Dette høres jo veldig lovende ut. Vi vet jo begge hva som er grunnen til det :-))

Ønsker deg lykke til.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ventetiden.

Denne sommeren tror jeg har positiv effekt på de fleste av oss.

Håper å kunne ønske deg velkommen inn i den blå bølgen om noen dager.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei trollmor

velkommen hjem!!

så fint at eggene var så bra! denne gangen sitter de som støpt, krysser fingre og bein for deg...(c;

ps: litt dumt kanskje, men hva er hatching???

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med det flotte resultatet så langt ! Fire i fryser'n er jo kjempeflott !!!!! :o)))) Deilig å vite at det ligger en ekstrabonus og venter hvis det mot all formodning ikke skulle gå veien (- eller hvis dere trenger dem om ett par års tid.....).

Ha en fin rugetid, og pass godt på deg selv og passasjerene dine !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Trollmor!!!

NÅ skal det bare gå bra! Denne gangen skal du komme i mål!! Håper inderlig at du får to blå neste uke!!!!!!!!! Grattis med flotte egg og 4 i frysen. Skal krysse ALT for deg!

Stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demeter1/Katheinka

Lykke til med ruginga, Trollmor, håper inderlig at det går veien for dere denne gangen og at det kommer en gladmelding her inne i neste uke!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trollmor!

Så flott dette høres ut da! 4 egg i frysern også! Jeg har en veldig god følelse for at det lykkes for deg/dere nå! Ikke lenge til vi drar til Århus heller! Gleder/gruer meg. Håper rugedagene går fort!

Lykke til!!

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trollmor

Dette hørtes glimrende ut!!!

Hååååååper det blir positivt resultat, og at det varer ni måneder til!!

Er selv 26 uker på vei med Maigaard-tvillinger. (3 forsøk - også hatching som dere)

Krysser alle fingre og tær, for dette hørtes bra ut!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...