Trollmor Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hei på dere ) I går kveld kom vi hjem med 2 små gullegg i magen! Hos Maigaard var de veldig positive, eggene mine har aldri vært så gode som denne gangen!! Fikk til og med 4 i frysen!!!! )) Vi er kjempefornøyde. De utførte også hatching¨på eggene. Så nå MÅ det jo bare gå bra!! ;o) Har i allfall aldri hatt et så bra utgangspunkt før. Nå er det "bare" den grusomme ventetida som gjenstår :o/ Skal teste 8/9. Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Trollmor:-) Denne gangen er det din tur, jeg er ganske sikker !!! Jeg ble selv gravid hos Maigaard, og fikk 4 egg i frysern og de utførte hacthing på eggene, så nå må du bare kooose deg i 14 dager :-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akinna Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hei og velkommen tilbake!! Så flott resultat du har fått, denne gangen skal det gå bra!! Har selv hatt uttak i dag, er i ganske bra form må jeg si... Jeg ligger noen dager etter deg, men litt ventetid blir det nok på oss i september. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demio Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Trollmor:-) Denne gangen er det din tur, jeg er ganske sikker !!! Jeg ble selv gravid hos Maigaard, og fikk 4 egg i frysern og de utførte hacthing på eggene, så nå må du bare kooose deg i 14 dager :-) Klem fra Velkommen hjem! Og: LYKKE TIL! Jeg unner deg alt hell nå, og jeg vet at du lykkes!!!!!!! Føler meg like spent som deg, jeg! Kos dere nå!!!!! Tippper det var en venn på 4 som var glad da dere kom hjem? Håper at jeg hører fra deg når du føler for det! Kjempeklem fra (DU vet), men 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soulla Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hei og velkommen tilbake!! Så flott resultat du har fått, denne gangen skal det gå bra!! Har selv hatt uttak i dag, er i ganske bra form må jeg si... Jeg ligger noen dager etter deg, men litt ventetid blir det nok på oss i september. Klem Hei. Velkommen tilbake. Dette er GULLEGGENE skal du se. Lykke til med ruginga! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maye Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hei Trollmor. Velkommen hjem. Krysser fingrene for dere. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TK Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Trollmor:-) Denne gangen er det din tur, jeg er ganske sikker !!! Jeg ble selv gravid hos Maigaard, og fikk 4 egg i frysern og de utførte hacthing på eggene, så nå må du bare kooose deg i 14 dager :-) Klem fra Lykke til med ruginga Trollmor. Må si dette høres veldig lovende ut!!! Krysser fingrene for deg!! Hilsen TK. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harefrøken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hei på deg:-) Dette høres jo veldig lovende ut. Vi vet jo begge hva som er grunnen til det :-)) Ønsker deg lykke til. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skau Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Lykke til med ventetiden. Denne sommeren tror jeg har positiv effekt på de fleste av oss. Håper å kunne ønske deg velkommen inn i den blå bølgen om noen dager. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 hei trollmor velkommen hjem!! så fint at eggene var så bra! denne gangen sitter de som støpt, krysser fingre og bein for deg...(c; ps: litt dumt kanskje, men hva er hatching??? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Borealis Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Vil bare ønske dere lykke til! Håper dere får 2 BLÅ!:-) Klem fra ho.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Grattis med det flotte resultatet så langt ! Fire i fryser'n er jo kjempeflott !!!!! )))) Deilig å vite at det ligger en ekstrabonus og venter hvis det mot all formodning ikke skulle gå veien (- eller hvis dere trenger dem om ett par års tid.....). Ha en fin rugetid, og pass godt på deg selv og passasjerene dine ! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliet2 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hei Trollmor!!! Dette går veien "Behn veien" altså. Nå venter vi bare på to blå!!! Stor klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hei du Fikk med meg ryktene i går kveld om det bra resultatet via Sats. Dette er bra. Dette blir det barn av skal du se. ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Lykke til Trollmor!! Skulle ønske jeg kunne sette inn en slik baby som kaster blått støv (fra snartgravid). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Kjære Trollmor!!! NÅ skal det bare gå bra! Denne gangen skal du komme i mål!! Håper inderlig at du får to blå neste uke!!!!!!!!! Grattis med flotte egg og 4 i frysen. Skal krysse ALT for deg! Stoooor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Demeter1/Katheinka Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Lykke til med ruginga, Trollmor, håper inderlig at det går veien for dere denne gangen og at det kommer en gladmelding her inne i neste uke! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dipsey Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Vil bare si lykke til... Håper de fester seg godt hos deg. Nå er det snart klart for høsting hos meg også... Stor kos fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hei Trollmor! Så flott dette høres ut da! 4 egg i frysern også! Jeg har en veldig god følelse for at det lykkes for deg/dere nå! Ikke lenge til vi drar til Århus heller! Gleder/gruer meg. Håper rugedagene går fort! Lykke til!! Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninni0 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hei Trollmor Dette hørtes glimrende ut!!! Hååååååper det blir positivt resultat, og at det varer ni måneder til!! Er selv 26 uker på vei med Maigaard-tvillinger. (3 forsøk - også hatching som dere) Krysser alle fingre og tær, for dette hørtes bra ut! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.