Gå til innhold

Pizzarestaurant i Oslo


Anki

Anbefalte innlegg

Vi skal ha en barnefri helg i Oslo i midten av september :) og gleder oss veldig til det.

Men så kommer problemet..meg og spising.. Jeg er ekstremt redd for å smake på ny mat, det er masse mat jeg ikke liker ...

Jeg kunne godt tenke meg å gå på pizzarestaurant den ene dagen, men - jeg liker ikke annet enn pizza med salami og bacon.. Noen som vet om de har det noe sted? På peppes har de i hvert fall ikke det. Jeg har sjekka noen av de pizzarestaurantene som har hjemmeside, og jeg finner ikke ut av en eneste pizzarestaurant som har pizza som er med salami.. Bacon har de jo de fleste steder...

Håper på svar sånn at jeg slipper å spise på gatekjøkken *grøss* :) På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje Dollie Dimple har pizza med salami. De har ihvertfall med bacon.

Men må du ha salami, da? For på Peppes og de andre kan du jo lage din egen pizza, og droppe de tingene du ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje Dollie Dimple har pizza med salami. De har ihvertfall med bacon.

Men må du ha salami, da? For på Peppes og de andre kan du jo lage din egen pizza, og droppe de tingene du ikke liker?

Hmm..da er det jo bare bacon jeg liker da..kan vel ikke besille pizza med bare det..? *føler seg dum* (Hvorfor valgte jeg ikke å skrive under med et annet nick for en gangs skyld..? jaja..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..da er det jo bare bacon jeg liker da..kan vel ikke besille pizza med bare det..? *føler seg dum* (Hvorfor valgte jeg ikke å skrive under med et annet nick for en gangs skyld..? jaja..)

Hva med Dolly Dimple's nr 12.

Dolly's choice:

Pepperoni=sterk salami, løk, ananas, tomatsaus og Dollys osteblanding ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Dolly Dimple's nr 12.

Dolly's choice:

Pepperoni=sterk salami, løk, ananas, tomatsaus og Dollys osteblanding ? :)

" Dolly's choice: Pepperoni=sterk salami, løk, ananas, tomatsaus og Dollys osteblanding ? :) "

hehe - liker ikke pepperoni, liker ikke løk, liker ikke ananas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en del surfing fant jeg Rio Pizza, oslo.

Har aldri vært der, men de er nok helt kurante, har restauranter både her og der.

De har et menyvalg for å komponere egen pizza, og de har bacon og salami.

http://home.c2i.net/Rio_Pizza/

(Karl Johans gate 23B)

Whiii :) Tusen tusen takk :) Da slipper jeg å grue meg for den biten der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.... er du et barn?

Jeg anbefaler "Bondeheimen", der slipper du slike totalt fremmede og eksotiske retter som pizza.

eh..nei, jeg er ikke et barn. Hvordan det forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh..nei, jeg er ikke et barn. Hvordan det forresten? :)

Det virket ihvertfall sånn...

Men du er kanskje et "barn" i en voksen kropp? Dine "problemer" med like/ikke-like div mat kan tyde på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket ihvertfall sånn...

Men du er kanskje et "barn" i en voksen kropp? Dine "problemer" med like/ikke-like div mat kan tyde på det.

Hva mener du med "et barn" i en voksen kropp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "et barn" i en voksen kropp da?

Dette mener jeg med et barn i en voksen kropp:

"Jeg er ekstremt redd for å smake på ny mat, det er masse mat jeg ikke liker ..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette mener jeg med et barn i en voksen kropp:

"Jeg er ekstremt redd for å smake på ny mat, det er masse mat jeg ikke liker ..."

Tja..har alltid vært sånn jeg. Jeg har smakt noen nye retter etterhvert da, men kun hvis jeg vil smake det selv.

Noe av grunnen til at jeg har trøbbel med spising er fordi jeg har hatt spiseproblemer/spiseforstyrrelser en del år. Har vel til dels spiseproblemer ennå, men ikke spiseforstyrrelser mer.

Sånn ellers ser det faktisk ut til at det plager de fleste andre rundt meg mer enn det plager meg av en eller annen grunn. Det er andre som er så opptatt av at jeg "må lære meg å spise all mulig mat" med tanke på sosiale ting. Den biten av det hele plager ikke meg i det hele tatt siden jeg ikke liker å spise i selskaper eller på restauranter. :)

Og egentlig så blåser jeg i hva andre måtte mene om at det er mye mat jeg ikke liker. :) Takker heller bare nei til middagsselskaper, så går det helt greit.

Så - vet ikke hva jeg skal svare på innlegget ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke regne med å få både i pose og sekk, hvis du er såpass sær i matveien, så stiller du deg utenfor muligheten til hyggelige restaurantbesøk med din partner.

Tro jeg hadde flydd på veggen, hvis jeg hadde bodd sammen med en slik dame som deg.

Sorry...men er grusomt ærlig i blant, men forstår at du sliter med dette... Lykke til! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke regne med å få både i pose og sekk, hvis du er såpass sær i matveien, så stiller du deg utenfor muligheten til hyggelige restaurantbesøk med din partner.

Tro jeg hadde flydd på veggen, hvis jeg hadde bodd sammen med en slik dame som deg.

Sorry...men er grusomt ærlig i blant, men forstår at du sliter med dette... Lykke til! ;-)

Få i pose og sekk? Det har jeg da vel ikke regna med.Ikke sa jeg noe om det heller. Nå vet jeg da at jeg liker sånn spesiell pizza som jeg snakket om, og da kan jeg så klart gå ut på steder hvor de serverer det. Ellers er det niks problem for meg å ikke kunne gå ut på restauranter. Heldigvis er det ikke noe problem for mannen min heller den biten der. Dessuten så var spørsmålet mitt om noen visste om en pizzarestaurant som har sånn pizza. Hva du eller andre måtte mene om mine spiseproblemer er meg revnende likegyldig! :)

Helt greit at du er ærlig da. Jeg hadde heller ikke taklet et forhold til en som ikke godtok at jeg er sånn som jeg er. Bra at ikke vi to har møtt hverandre da *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..da er det jo bare bacon jeg liker da..kan vel ikke besille pizza med bare det..? *føler seg dum* (Hvorfor valgte jeg ikke å skrive under med et annet nick for en gangs skyld..? jaja..)

Liker du verken tomatsaus, paprika, løk, purre, sjampinjong, mais, tomater, ananas, oliven eller noe annet grønt på pizzaen? _Da_ begynner jeg å skjønne problemet ditt...trodde det bare var kjøttgarnityr du var kresen på, jeg.

For det er jo feks ikke noe problem å bestille en pizza med bacon, ost og tomatsaus (evt med en type grønnsaksgarnityr).

Når de sier "Lag din egen pizza", så mener de virkelig det. Da er det selvsagt opp til deg om du bare vil ha en type ting på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...