Gå til innhold

Kunngjøring!


jacob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det erfaktisk helt sant, muligens minus Holme for min del. jeg hadde glemt hvor VAKKER (jeg er dame, da, så det er sånn jeg tenker (heterofil dame)) Rypdal er. Men nå så jeg det på tv. Sang bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble her en kveld hengende ved en Veslemøy i et antikvitetsprogram (m/musikk) på NRK. Vet du hvem jeg mener og har du noen kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inger Lise Rypdal kan du ha for meg. Kjersti Holmen er kul.

Hva med Guri Schanke da?

Altså hun Veslemøy! Jeg husker ikke hva hun heter mer, men hun er en jævla bra sanger, kan veldig mange forskjellige stilarter,hun er kjent i musikermiljø og veldig dyktig. Men hun er altså gift med pianisten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Søk hjelp, de ser jo begge ut som flyvertinner på bombefly. Finnes knapt ei berte i norsk showbiz som jeg ville brukt som beisekost engang, kanskje med unntak av Dorte Skappel...men det navnet ødelegger jo alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble her en kveld hengende ved en Veslemøy i et antikvitetsprogram (m/musikk) på NRK. Vet du hvem jeg mener og har du noen kommentarer?

Looken til Inger Lise Rypdal er langt bedre enn de aller fleste kvinner i samme aldersgruppe. Grei rumpe, greit ansikt og pene ben.

Er det hun som er veslemøy?

Dette snurrepipperiene ser jeg ikke på.

Jeg bare kom til å konstantere at hun kunne jeg ha knulla om jeg tilfeldigvis måtte yte en slik tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Søk hjelp, de ser jo begge ut som flyvertinner på bombefly. Finnes knapt ei berte i norsk showbiz som jeg ville brukt som beisekost engang, kanskje med unntak av Dorte Skappel...men det navnet ødelegger jo alt.

Dorthe Skappel er sexy - ikke klok, men sexy. Hun er fullt ut feibar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe Skappel er sexy - ikke klok, men sexy. Hun er fullt ut feibar!

Dorthe Skappel er sørgelig teit. Men er forøvrig enig i hovedinnlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sant. Og det er flott at det endelig er noen som har skjønt at sexy ikke nødvendigvis er synonymt med pur ung og smellvakker.

Hva med Lill Lindfors og Debra Winger? De er vel også ganske sexy? Jeg synes også at Lise Fjeldstad har en veldig fin aura.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i førstnevnte. Kjersti Holmen er særdeles sexy, pen og morsom!

Jeg synes gubben hennes er veldig sexy også. Hvis de da er gift fortsatt, det vet man jo aldri. Nordnorske menn har mest sex appeal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...