Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når kommer vurderingen din av individuelle preferanser...?

Jeg har sansen for teorien.

Skrevet

Ja, jeg skjønner det, derfor fortjener du et svar. Bare ikke nå Melaisa. Det er tv-kvelden min - jeg tar bare lettere dolinnlegg i reklamepausen i kveld ;)

Skrevet

Ja, jeg skjønner det, derfor fortjener du et svar. Bare ikke nå Melaisa. Det er tv-kvelden min - jeg tar bare lettere dolinnlegg i reklamepausen i kveld ;)

Liker du å se på rikinger?

Jeg synes det tar litt av seergleden.....

Skrevet

Liker du å se på rikinger?

Jeg synes det tar litt av seergleden.....

rikinger? Er det slutt på Judging Amy??? Nei og nei og nei og nei ... hva faen skal jeg gjøre DA??

Skrevet

rikinger? Er det slutt på Judging Amy??? Nei og nei og nei og nei ... hva faen skal jeg gjøre DA??

Ikke skrem meg sånn da!!

Det _er_ J.A. i dag.

*puster letta ut*

Skrevet

Ikke slutt på juding amy:)Skal se det selv også kommer det nye episoder av friends rett etterpå:) Så jeg doler bare i sporten jeg*s*

Skrevet

Det var mer de der multimillionærene i Friends jeg tenkte på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...