Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Langtidsvarslet var ikke til vår fordel for helga. Ser ut til at det spøker for flyturen. Men slapp av, blir det ikke flytur tar sjøsyke meg hurtigruta. For møte med deg vil jeg ikke gå glipp av, hehe.

Stapper innpå med litt sjøsyketabeletter, som jeg svelger nedpå en litt hvitvin også sitter jeg i baren til Stamsund, eller kanskje Svolvær? Hva er nærmest til deg? Men da blir det retur svært sent på søndag. Håper det går bra:D

Skulle ikke du ringe meg foresten?

Nå skal jeg surfe litt før jeg stikker opp og ser på tv. Amy og friends*s*

Vi tastes/snakkes

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69636-lillelurven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen.

Jo,jeg skulle ringe, finner ikke laderen til mobilen *bombe*,der nr. til deg ligger.

Det meste er kaos, håper du ikke har støvalergi.

Det blir bra vær!!!

Om ikke, ta den til Stamsund. Det er kortest.

Er i tidsnød.Strekker morgenen maksimalt her, er sååååå trett.

Vi snakkes.

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69636-lillelurven/#findComment-332363
Del på andre sider

God morgen.

Jo,jeg skulle ringe, finner ikke laderen til mobilen *bombe*,der nr. til deg ligger.

Det meste er kaos, håper du ikke har støvalergi.

Det blir bra vær!!!

Om ikke, ta den til Stamsund. Det er kortest.

Er i tidsnød.Strekker morgenen maksimalt her, er sååååå trett.

Vi snakkes.

Klæm

God morgen, god morgen, god morgen lille venn *synger* hehe slik 6 åringen min ble vekket i morrest:) Det var bare eldstemann som skulle på skolen til kl 830 så vi hadde god tid. Men er selvsagt svært så trøtt, det er jeg bestandig:)

Har ikke støvallergi og jeg tåler rot, så er det sagt:)

Jeg tar hurtigruta om ikke fly funker.

Akkurat nå sitter jentene oppe med H&M katalogen og drømmer seg bort*s* Tenkte jeg skulle bestille noen klær, men først må jeg finne målbåndet:)

Det der med å strekke morgenen maksimalt og sove så lenge som mulig, den kjenner jeg til:)Det er noe jeg gjør hver morgen, hehe.

Huff takket akkurat nei til ett oppdrag igjenom vikarbyrået jeg står i. Måtte komme nå!!! Og siden jeg har avtale med avisa kl 1430 om skoleveien her oppe følte jeg at jeg måtte takke nei. Liker ikke bryte avtaler, spesielt når det ikke er bare meg det gjelder.

Vi tastes/ringes.

stor klem

ps: sender mail med telefonnummeret mitt:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69636-lillelurven/#findComment-332415
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...