Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjer? Får du ikke svar av meg?

*grmf*

Sendte deg svar fra everyday'en for jeg har ikke kjøpt nytt kontantkort.

Men, altså, jeg skrev noe sånt som dette:

Heia bæibi! Har ikke hatt tilgang til nett i noen uker. Men life is good! *s*

Sånn omtrent! Åsså noen klemmer og smasker til slutt!;o)

Har jobba fælt med noe web-greier for en...(han med dusjen, vet du) og så har vi kjøpt lekestue til ungene. Den har vi malt og satt inn et ekstra vindu i. Så skal vi plassere den oppi "potetlandet" med terrasse og "innkjørsel". Det blir nesten et anneks! *s* Neste gang du kommer, kan du (og jeg!?*blunke*) sove i den.

Sender deg en mail i løpet av dagen. Mye som skal ut og lite som behøver å skrives her.

*smaskeNemimidtipanna*

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69664-chloe-o/#findComment-332595
Del på andre sider

Skjer? Får du ikke svar av meg?

*grmf*

Sendte deg svar fra everyday'en for jeg har ikke kjøpt nytt kontantkort.

Men, altså, jeg skrev noe sånt som dette:

Heia bæibi! Har ikke hatt tilgang til nett i noen uker. Men life is good! *s*

Sånn omtrent! Åsså noen klemmer og smasker til slutt!;o)

Har jobba fælt med noe web-greier for en...(han med dusjen, vet du) og så har vi kjøpt lekestue til ungene. Den har vi malt og satt inn et ekstra vindu i. Så skal vi plassere den oppi "potetlandet" med terrasse og "innkjørsel". Det blir nesten et anneks! *s* Neste gang du kommer, kan du (og jeg!?*blunke*) sove i den.

Sender deg en mail i løpet av dagen. Mye som skal ut og lite som behøver å skrives her.

*smaskeNemimidtipanna*

:o)

*venter og venter og venter* Sjekker mailboksen...Pøtt! Du,din trææægost! ;o)

Ahhhhh,leeenge siden beibiii :o) Snakka med R. forleden dag,så jeg har da fott litt "inside information" om at alt er vel i allefall,-ja åsså om den lille stugan i åker'n *s*

Trodde den var satt opp med tanke på oss jeg? Gleder meg allerede.Der skal vi ha det bra koselig inni ;-Þ *knegg*

-Men neeh,jeg har ikke hørt et kløyva ord fra deg på aaaldri så lenge.. *snufs*

-Men nå har jeg *letta*

Få ut fingern nå da,slik at du kan få skrevet den der mailen.

For jeg er ikke sæærlig nysgjerrig da!

*SmAsK*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69664-chloe-o/#findComment-333395
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...