Gå til innhold

Brrrr i morgen er det slutt!!

Anbefalte innlegg

Gjest carlina
Skrevet

Jeg skal ende ett forhold som har vart i 16 år..gleder meg ikke nevneverdig..men men

Lei av å være nikotin slave!!

Noen som har gode tips om hva som er efektivt å gjøre når suget er som verst?

Fortsetter under...

Skrevet

Skap deg nye vaner i alle situasjoner du normalt har røkt i. Ikke godstolen og kaffe etter middag f.eks. - rydd heller boden elns..

Gjest carlina
Skrevet

Skap deg nye vaner i alle situasjoner du normalt har røkt i. Ikke godstolen og kaffe etter middag f.eks. - rydd heller boden elns..

Hmm ja jeg har allerede sett for meg selv pese rundt med vaske filla...

Skrevet

Hmm ja jeg har allerede sett for meg selv pese rundt med vaske filla...

..eller hopp over filla og rusle en liten tur? :-)

Gjøre det til en positiv opplevelse å være uten røyken?

Sett opp en belønnings-gulrot for deg sjøl. 1 mnd. = nye sko, 2 mnd = ny jakke osv..

De fleste forsøk strander på motivasjonen. Man må _ville_...

Gjest carlina
Skrevet

..eller hopp over filla og rusle en liten tur? :-)

Gjøre det til en positiv opplevelse å være uten røyken?

Sett opp en belønnings-gulrot for deg sjøl. 1 mnd. = nye sko, 2 mnd = ny jakke osv..

De fleste forsøk strander på motivasjonen. Man må _ville_...

Jeg vil,jeg vil.Vurderer plaster for å komme over den verste støyten....

Min største motivasjon er vel at hele farsiden stryker med av lunge kreft..

Skrevet

Jeg vil,jeg vil.Vurderer plaster for å komme over den verste støyten....

Min største motivasjon er vel at hele farsiden stryker med av lunge kreft..

Ja det burde være motiverende i seg selv..

Lykke til iallefall :-)

Annonse

Gjest carlina
Skrevet

Ja det burde være motiverende i seg selv..

Lykke til iallefall :-)

Tusen tusen takk.=o)Håper du er her innimellom med noen trøstende ord når psyken er som verst....=O)

Skrevet

Tusen tusen takk.=o)Håper du er her innimellom med noen trøstende ord når psyken er som verst....=O)

Jeg _bor_ her *s*

Bare legg en mld. til meg på meldinger så skal vi nok stable deg på bena igjen!! ;-)

Skrevet

Jeg sluttet i går, men har bare røykt i under en måned, likte følelsen som jeg fikk hver gang, men du må huske på hvor mye du tjener på å slutte. Spise gulrøtter, fin å holde i hånden som en erstatning fra din nye fiende. IKKE begynn å spise sjokkolade, men ta heller tyggis som det ikke er sukker i (for all del) Begynn å se på serier, blir du hektet på dem vil du kunne fylle opp tomrommene, og hold deg vekke fra de områdene som du holdt deg rundt da du røykte

Skrevet

For no`tull.

Livskvalitet er viktig, og gir nikotinen deg litt trivsel i hverdagen så sutt på siggen i enda noen år.

Cluet er at dette klarer du ikke, Carlina, so why bother?

Gjest carlina
Skrevet

For no`tull.

Livskvalitet er viktig, og gir nikotinen deg litt trivsel i hverdagen så sutt på siggen i enda noen år.

*Host* hva i helvete er det du sier???? Nå var du jaggu ekkel...Har holdt meg unna røyken siden i går nå!!!

*Snufs* jeg skal klare det...

Er det noen grunn til at du vil psyke meg ned eller?

*tårer i øynene*

Skrevet

*Host* hva i helvete er det du sier???? Nå var du jaggu ekkel...Har holdt meg unna røyken siden i går nå!!!

*tårer i øynene*

Neida, lykke til og alt det der!

Men du.. Hvorfor slutter du?

Gi meg 3 gode grunner til å slutte, og så gir du meg en grunn til ikke å slutte.

Så skal jeg fortelle deg hvor lenge du holder! :)

Skrevet

For no`tull.

Så oppmuntrende du var i dag da?? PMS?

Annonse

Skrevet

*tårer i øynene*

Du har vært så flink atte!! Vet om mange som har kutta røyken over natta - og de har vært skikkelig motiverte!!

Du er flink du!!

*trøsteklem*

Skrevet

Så oppmuntrende du var i dag da?? PMS?

Jeg er oppmuntrende.

Men når man allerede på dag to er stolt av å ha klart en hel dag uten røyk, da sier deg seg selv at man ryker.

Ergo bør hun likegjerne følge gyrken sitt eksempel lenger ned på siden her, og tenne seg en røyk igjen :)

Gjest carlina
Skrevet

Gi meg 3 gode grunner til å slutte, og så gir du meg en grunn til ikke å slutte.

Grunn1:Min bestemor,bestefar,tante og far døde veldig ung av lungekreft.

Grunn2:Røyk STINKER helvete!

Grunn3.For å redusere kreft faren,bli i bedre fysisk form,bli kvitt hosten og lukte bedre!!

Du er god hvis du klarer å komme med posetive aspekter ved røyking!!!

Gjest carlina
Skrevet

En god grunn for IKKE å slutte må være helvetet med å slutte!!

Skrevet

Grunn1:Min bestemor,bestefar,tante og far døde veldig ung av lungekreft.

Grunn2:Røyk STINKER helvete!

Grunn3.For å redusere kreft faren,bli i bedre fysisk form,bli kvitt hosten og lukte bedre!!

Du er god hvis du klarer å komme med posetive aspekter ved røyking!!!

Røyk dreper, det er noe alle vet, og også noe du visste den dagen du begynte å røyke.

Det er uansett gode grunner til å slutte.

Jeg er visst i det gode lunet i dag, i og med at du mente jeg var god hvis jeg klarte å komme opp med en positiv ting med røyking, og det klarer jeg:

Det gir økt livskvalitet! Hver eneste dag!

Skrevet

Jeg er oppmuntrende.

Men når man allerede på dag to er stolt av å ha klart en hel dag uten røyk, da sier deg seg selv at man ryker.

Ergo bør hun likegjerne følge gyrken sitt eksempel lenger ned på siden her, og tenne seg en røyk igjen :)

Har man store ambisjoner så skal man sette seg delmål underveis. Og hun _har_ slutta å røyke, selv om det bare er en dag. Det er null problem å slutte - problemet ligger i å la være å begynne igjen!

Skrevet

Har man store ambisjoner så skal man sette seg delmål underveis. Og hun _har_ slutta å røyke, selv om det bare er en dag. Det er null problem å slutte - problemet ligger i å la være å begynne igjen!

Det er en veldig pinglete måte å argumentere på... "Det er lett å slutte, det er bare vanskelig og ikke begynne igjen".

Makan til svada. Selv har jeg ikke tatt en eneste røyk i dag (pga forkjølelse), men det vil ikke si at jeg sluttet i går kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...