Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Røyk dreper, det er noe alle vet, og også noe du visste den dagen du begynte å røyke. Det er uansett gode grunner til å slutte. Jeg er visst i det gode lunet i dag, i og med at du mente jeg var god hvis jeg klarte å komme opp med en positiv ting med røyking, og det klarer jeg: Det gir økt livskvalitet! Hver eneste dag! Jepp det sier alle alkisene og doperne å.....men den er helvetes tynn den grunnen da... Tynn er jo noe du vet alt om...=o) =o) =o) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jepp det sier alle alkisene og doperne å.....men den er helvetes tynn den grunnen da... Tynn er jo noe du vet alt om...=o) =o) =o) Fytti faen i helvete.....den nicotinell tyggisen er spy varer.....urk hæsli......som å tygge en sneip iiiissssjjjjjj!!!=o( 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jepp det sier alle alkisene og doperne å.....men den er helvetes tynn den grunnen da... Tynn er jo noe du vet alt om...=o) =o) =o) Du har selvsagt rett, men nå er det uansett forskjell på å ruse seg, og det å røyke! 0 Siter
Streken Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Det er en veldig pinglete måte å argumentere på... "Det er lett å slutte, det er bare vanskelig og ikke begynne igjen". Makan til svada. Selv har jeg ikke tatt en eneste røyk i dag (pga forkjølelse), men det vil ikke si at jeg sluttet i går kveld. Har hun definert det som at hun har slutta, så har hun jo det. Hva er standarden for når grensen går da? 1 dag? 1 uke? 1 måned? 1 år? Det finnes ingen standard, det blir heller gjenstand for hva man selv legger i det. Og jeg regner med at når carlina utbasunerer over hele dol at hun slutter - så regner jeg med at hun mener det. Og da velger iallefall _jeg_ å tro henne... Om hun klarer det er en annen sak, men fram til den dagen fortjener hun støtte og oppmuntring. Synes jeg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Fytti faen i helvete.....den nicotinell tyggisen er spy varer.....urk hæsli......som å tygge en sneip iiiissssjjjjjj!!!=o( RØykeslutt er lett, så lenge du VIL slutte, og da mener jeg ikke bare at du tror du vil slutte, men at du virkelig VIL! Da er det gjort på dagen. Hvis ikke blir det mye smerte de neste månedene/årene, og da er det vanskelig. VIL du, så går det greit. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Har hun definert det som at hun har slutta, så har hun jo det. Hva er standarden for når grensen går da? 1 dag? 1 uke? 1 måned? 1 år? Det finnes ingen standard, det blir heller gjenstand for hva man selv legger i det. Og jeg regner med at når carlina utbasunerer over hele dol at hun slutter - så regner jeg med at hun mener det. Og da velger iallefall _jeg_ å tro henne... Om hun klarer det er en annen sak, men fram til den dagen fortjener hun støtte og oppmuntring. Synes jeg. Jeg gir henne støtte og oppmuntring. Nå blir hun ratt så sint på meg at hun slutter bare på faen, for å kunne fortelle meg hvor feil jeg tok om noen år. 0 Siter
Streken Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jeg gir henne støtte og oppmuntring. Nå blir hun ratt så sint på meg at hun slutter bare på faen, for å kunne fortelle meg hvor feil jeg tok om noen år. Så utspekulert du er. Hehe.. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 RØykeslutt er lett, så lenge du VIL slutte, og da mener jeg ikke bare at du tror du vil slutte, men at du virkelig VIL! Da er det gjort på dagen. Hvis ikke blir det mye smerte de neste månedene/årene, og da er det vanskelig. VIL du, så går det greit. Takker for støtten..og ja jeg vil.....men røyk er godt!På med plaster i kveld for å kvele de verste abstinensene!=o) Hvor ble det av ekspert svaret om jeg greier det eller ei? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Takker for støtten..og ja jeg vil.....men røyk er godt!På med plaster i kveld for å kvele de verste abstinensene!=o) Hvor ble det av ekspert svaret om jeg greier det eller ei? Jeg er litt i tvil når det gjelder deg, og må isåfall vite mer om din røykehistorikk. Hvor lenge har du røyket, hvor mange røyker du i snitt per dag, og hvor mange ganger tidligere har du forsøkt å slutte. Isåfall; hvor lenge holdt du hver gang? 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Så utspekulert du er. Hehe.. He he fint noen kommer inn og hjelper meg med å holde røykere med dårlig innstilling unna!! Skal klare det, er veldig motivert, og suget ble nettopp kvalt med en ekkel tyggis...det hjalp selv om det smakte sneip!! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jeg er litt i tvil når det gjelder deg, og må isåfall vite mer om din røykehistorikk. Hvor lenge har du røyket, hvor mange røyker du i snitt per dag, og hvor mange ganger tidligere har du forsøkt å slutte. Isåfall; hvor lenge holdt du hver gang? CARLINAS RØYKEHISTORIE: Mamman til carlina fant den første ti pakkningen i senga hennes da hun var ti år gammel! Ble vel ikke hverdags røyker før i tolv års alderen,siden har jeg røkt mellom 10 og 16 prince om dagen! Min far døde av lunge kreft da jeg var 15 år,han led i måneder før han døde i en alder av 43 år!Selv da sluttet jeg ikke! Har gått svanger med to barn og røyka under begge graviditetene! Nå føler jeg at nok er nok og vil slutte for godt!! Ok kom med dommen men vær snill med meg! 0 Siter
Streken Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 He he fint noen kommer inn og hjelper meg med å holde røykere med dårlig innstilling unna!! Skal klare det, er veldig motivert, og suget ble nettopp kvalt med en ekkel tyggis...det hjalp selv om det smakte sneip!! Motivasjon er alfa og omega! Og det er ikke av veien å sette opp delmål med belønninger heller da. :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 CARLINAS RØYKEHISTORIE: Mamman til carlina fant den første ti pakkningen i senga hennes da hun var ti år gammel! Ble vel ikke hverdags røyker før i tolv års alderen,siden har jeg røkt mellom 10 og 16 prince om dagen! Min far døde av lunge kreft da jeg var 15 år,han led i måneder før han døde i en alder av 43 år!Selv da sluttet jeg ikke! Har gått svanger med to barn og røyka under begge graviditetene! Nå føler jeg at nok er nok og vil slutte for godt!! Ok kom med dommen men vær snill med meg! Hvis du er motivert, og DET er det det dreier seg om, så tror jeg du skal klare det! Om ikke annet så bør du klare det for å kunne slenge det i tryne på meg om ett år! Du tok feil, du tok feil, du tok feil, kan du mobbe meg med da, og jeg vil isåfall synes at den mobbinga er hyggelig 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Hvis du er motivert, og DET er det det dreier seg om, så tror jeg du skal klare det! Om ikke annet så bør du klare det for å kunne slenge det i tryne på meg om ett år! Du tok feil, du tok feil, du tok feil, kan du mobbe meg med da, og jeg vil isåfall synes at den mobbinga er hyggelig Ok det er en avtale....=o) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Motivasjon er alfa og omega! Og det er ikke av veien å sette opp delmål med belønninger heller da. :-) Joda belønning vanker av mannen...Første belønning kommer om en måned + at de 1250 kr jeg bruker på røyk i mnd blir lagt unna i ett år..! klarer jeg det, vil jeg få den nette sum av 15000 som er mine til å gjøre hva jeg vil med! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Ok det er en avtale....=o) Lykke til, forresten! 0 Siter
Streken Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Joda belønning vanker av mannen...Første belønning kommer om en måned + at de 1250 kr jeg bruker på røyk i mnd blir lagt unna i ett år..! klarer jeg det, vil jeg få den nette sum av 15000 som er mine til å gjøre hva jeg vil med! Kult! :-)) *wish you luck* 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Lykke til, forresten! Tusen takk SDD!!=o) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Du trenger jo ikke å slutte å suge for det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.