Gå til innhold

Utflod/blødning......mensen?


pisces

Anbefalte innlegg

Hadde "forventet" å få mensen for ca en uke siden. (har vert veldig regelmessig det siste året, + - noen dager)

Hadde samleie med kjæresten min og kjente att jeg var veldig øm i skjeden, fikk også en mens-smertelignende krampe i undrelivet en liten stund. Men det gikk over etter en liten stund.

Morgenen etter rann det klart blod ut av skjeden da jeg sto i dusjen, så jeg trodde jeg hadde fått mensen (selv om det blodet vanligvis ikke er så klart)

Men jeg blødde ikke mer den dagen. Fikk i stede brun utflod meg mørke klumper.

Blødde litt igjenn kvelden etter, men det var bare noen dråper klart blod.

Utfloden fortsatte og begynte også å få kløe i underlivet.

Tok en soppkur-tablett i går (begynner på p, husker desverre ikke navnet) Og det ser ut til å ha dempet utfloden litt.

Hender jeg har litt sopp, men aldri så kraftig.

Så nå lurer jeg på:

Var det egentlig sopp?

Og var det rett av meg og ta kuren?

Hvor ble det av mensen?

Og hva var de blødningene?

Jeg er 20 år og har aldri vert gravid.

Håper på svar!

-bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det fortsetter over lengre tid, kan det kanskje være clamydia?????

For sikkerhets skyld bør du gå til legen.

Kanskje du bare har hormonforstyrrelse, i såfall vil du antagelig få andre p-piller enn de du har. Noen som innehoder mer hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fortsetter over lengre tid, kan det kanskje være clamydia?????

For sikkerhets skyld bør du gå til legen.

Kanskje du bare har hormonforstyrrelse, i såfall vil du antagelig få andre p-piller enn de du har. Noen som innehoder mer hormoner.

Går ikke på p-piller (bruker kondom). Har ikke lyst å begynne med dette fordi jeg er redd det vil føre til hormonforstyreleser....

Utfloden til clamydia, lukter ikke den heller kraftig....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prinsesse

Går ikke på p-piller (bruker kondom). Har ikke lyst å begynne med dette fordi jeg er redd det vil føre til hormonforstyreleser....

Utfloden til clamydia, lukter ikke den heller kraftig....?

Hei.

Jeg har hatt clamydia noen ganger i følge legene.

Utfloden er ganske illeluktende, men den er også klumpete og du har kløe og svie noen ganger så kraftig at det kan medføre til sår.

Jeg lurer på om man egentlig kan ha denne sykdom opp til flere ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er vanskelig for meg å avgjøre om det var sopp, men hvis kuren hjalp, kan det jo tyde på det.

Du bør sjekke at du ikke er gravid. Hvis den er negativ og du ikke har smerter, er det ikke så mye å bry seg om at mensen ble kortere.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...