Gå til innhold

Nr 2 i Haugesund?


Gjest Hilsenmeg

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsenmeg

Nå er det tre år siden jeg var her inne sist, og da fikk jeg utrolig mye god hjelp og støtte. Nå er jeg inne på Småbarnsforum, for vi har nå en 2-åring, "laget" i Haugesund. Jeg har begynt å tenke på om vi skulle prøve nr 2, og så lurer jeg på om noen andre er i samme situasjon? Er det kø, blir man nedprioritert siden man har fra før etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi har i år begynt på nummer 2, det ble nummer 3 på kjøpet også;o))

Bare ta en telefon til de der så svarer de på det du lurer på. Tror at når barnet er fylt 2 år så har du på en måte stått i kø på nytt. Men er ikke sikker på hvordan det virker nå med nye betalingsregler.

Hilsen ylvi og tvillingene 26+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har i år begynt på nummer 2, det ble nummer 3 på kjøpet også;o))

Bare ta en telefon til de der så svarer de på det du lurer på. Tror at når barnet er fylt 2 år så har du på en måte stått i kø på nytt. Men er ikke sikker på hvordan det virker nå med nye betalingsregler.

Hilsen ylvi og tvillingene 26+1

Hei Ylvi

Nå har du kommet over de magiske 23. JIPPI!

Du får fortsatt knipe sammen. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ylvi

Nå har du kommet over de magiske 23. JIPPI!

Du får fortsatt knipe sammen. :o)

Hilsen

Når skal vi ha nytt treff?

Har "snakket" med "demeter" på Snart mamma og hun syntes vi snart burde ta oss en tur på Gamlaværket i Sandnes. For å spise ostekake, kanskje har hun litt lyster???

Ellers så står alt foreløpig bra til med både mor og barn som er blitt 26+2 i dag. Slapper mer av nå enn tidligere.

Klem fra ylvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...