Zirine Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Sambis skal på kurs, dermed går torsdagskaffen/rødvinen i vasken for oss. Mitt inntrykk er at vi strever litt for å få endene til å møtes du og jeg pønk - i uvanlig forstand 0 Siter
Zirine Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Grisejenter. ;-) Ja, vi er litt sånn 0 Siter
Zirine Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Det er mitt inntrykk også. Din lille analytiske lømmel 0 Siter
punkyB Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Det var ikke det store problemet i vinter nei .... kanskje vi bare må vente på at høsten og rødvinssesongen starter for fullt ! Så får vi finne en annen dag snart - er mye jeg trenger oppdatering på ! :-)) 0 Siter
Zirine Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Det er mitt inntrykk også. Jeg så ikke at du svarte på hovedinnlegget *knegg* - jeg trodde du svarte på retz innlegg og det var det jeg kommenterte Jaja, nå går jeg uansett hjem. Hadet! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Jeg så ikke at du svarte på hovedinnlegget *knegg* - jeg trodde du svarte på retz innlegg og det var det jeg kommenterte Jaja, nå går jeg uansett hjem. Hadet! Sånn?: Z: Mitt inntrykk er at vi strever litt for å få endene til å møtes du og jeg pønk - i uvanlig forstand r: Grisejenter. p: Det er mitt inntrykk også. Z: Din lille analytiske lømmel *LOL* 0 Siter
Zirine Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Sånn?: Z: Mitt inntrykk er at vi strever litt for å få endene til å møtes du og jeg pønk - i uvanlig forstand r: Grisejenter. p: Det er mitt inntrykk også. Z: Din lille analytiske lømmel *LOL* Nettopp 0 Siter
punkyB Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Nå har jeg fått beskjed om at jeg får PC'n - i neste uke en gang sanns. :-))))) 0 Siter
Zirine Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 Nå har jeg fått beskjed om at jeg får PC'n - i neste uke en gang sanns. :-))))) Alle hjerter gleder seg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.