Gå til innhold

Skrekk&gru


Gjest Antisportslege pirrka

Anbefalte innlegg

Gjest Antisportslege pirrka

Hjelpe seg, eg har meld meg på "Lev lettere"-kurs hos SATS, for å sparke meg sjølv i gang med eit nytt og betre liv. Panikken trenger seg på, og første livsviktige spørsmål er sjølvsagt: kva er korrekt antrekk slike stader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shorts - tskjorte - joggesko.

Alternativer : grilldress , sykkelshorts , kondomdress , tanga , aerobicdrakt.

SATS er veldig ujålete , hva du måtte ha av treningstøy duger. For det er trening du skal på eller bare teoretisk kurs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sats her har en ikke lov å ha korte topper eller singleter.

T-skjorte og joggebukse ;o)

Hehe, og eg som hadde håpa å kunne bruke trange korte greier så valkane verkeleg kom til sin rett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shorts - tskjorte - joggesko.

Alternativer : grilldress , sykkelshorts , kondomdress , tanga , aerobicdrakt.

SATS er veldig ujålete , hva du måtte ha av treningstøy duger. For det er trening du skal på eller bare teoretisk kurs??

Veit neimen ikkje kva eg skal på, såvidt eg har forstått er det begge deler. Får til og med ein første time med personleg trenar, er det rart eg får fnatt.

Men eg har altså ikkje treningstøy liggande, det er ikkje heilt meg. VAR ikkje heilt meg, meiner eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og eg som hadde håpa å kunne bruke trange korte greier så valkane verkeleg kom til sin rett....

Vi har en slik ordning at vi betaler bar kr. 100,- i mnd.......via jobben, - lurer på om jeg skal slenge meg med jeg! - må se på timeplan først. For høy nok BMI har jeg i alle fall. Min er 30,5 - *SUKK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa tights, lilla turndrakt med g-streng snitt, lilla leggvarmere og pulsvanter, flettet rosa og lilla pannebånd...., og selvfølgelig lilla øyeskygge og rosa leppestift..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og eg som hadde håpa å kunne bruke trange korte greier så valkane verkeleg kom til sin rett....

PS: Utringede topper er heller ikke lov ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Jeg har forlengst avlagt Løftet om å begynne å trene såsnart jeg ble ferdig med saker&ting. Og da blir det jo SATS. Personlig hadde jeg tenkt meg apparater og teknikk. Av grunner jeg ikke forstår liker jeg den type trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa tights, lilla turndrakt med g-streng snitt, lilla leggvarmere og pulsvanter, flettet rosa og lilla pannebånd...., og selvfølgelig lilla øyeskygge og rosa leppestift..!

Guuuuri...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Jeg har forlengst avlagt Løftet om å begynne å trene såsnart jeg ble ferdig med saker&ting. Og da blir det jo SATS. Personlig hadde jeg tenkt meg apparater og teknikk. Av grunner jeg ikke forstår liker jeg den type trening.

Då er det jo berre å hive seg utpå, flisa har linken lenger ned i tråden.

Men altså, du likar slikt?? Hm, lar det seg kombinere med whisky på fornuftig vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa tights, lilla turndrakt med g-streng snitt, lilla leggvarmere og pulsvanter, flettet rosa og lilla pannebånd...., og selvfølgelig lilla øyeskygge og rosa leppestift..!

Ååh! Innerst inne er det vel det eg redd for, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er det jo berre å hive seg utpå, flisa har linken lenger ned i tråden.

Men altså, du likar slikt?? Hm, lar det seg kombinere med whisky på fornuftig vis?

Det blir nok god, gammeldags vektpumping på meg. Blir jeg tynnere nå, så...

Whisky-kombinasjoner vet jeg ikke så mye om lenger. Og slett ikke noe om evt. fornuftige whisky-kombinasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...