Gå til innhold

Eudora


Zirine

Anbefalte innlegg

Jeg har skiftet mailklient for en stund siden - bruker nå Eudora 5.1 og er egentlig strålende fornøyd. Det er bare en ting som er ganske så irriterende - programmet låser seg hele tiden.

Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vi har alltid brukt Eudora hjemme. Husker at en av versjonen vi hadde låste seg mye, og at det viste seg det var en feil i det, bytt til en tidligere versjon?

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med Eudora selv, men det vanlige er jo å prøve å oppgradere til aller nyeste versjon (som for Eudora ser ut til å være 5.1.1).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har alltid brukt Eudora hjemme. Husker at en av versjonen vi hadde låste seg mye, og at det viste seg det var en feil i det, bytt til en tidligere versjon?

mvh,

Kanskje det, ja. Hvilken versjon bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med Eudora selv, men det vanlige er jo å prøve å oppgradere til aller nyeste versjon (som for Eudora ser ut til å være 5.1.1).

Det er den nyeste versjonen jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt samme problemet hjemme, men ikke pa jobben - samme Eudora-versjon. Eneste forskjellen i oppsettet der er at pa jobben har jeg kun en mailkonto (jobbmailen) mens hjemme har jeg satt opp Eudora til a hente mail fra fire ulike mailkontoer. Bade pa jobben og hjemme har jeg satt opp mange filtreringsregler. Den ser ut til a lase seg nar jeg ikke bruker den i det hele tatt, men mens den bare star i fred og ro og henter ned mail annethvert minutt. Lösning? Aner ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme problemet hjemme, men ikke pa jobben - samme Eudora-versjon. Eneste forskjellen i oppsettet der er at pa jobben har jeg kun en mailkonto (jobbmailen) mens hjemme har jeg satt opp Eudora til a hente mail fra fire ulike mailkontoer. Bade pa jobben og hjemme har jeg satt opp mange filtreringsregler. Den ser ut til a lase seg nar jeg ikke bruker den i det hele tatt, men mens den bare star i fred og ro og henter ned mail annethvert minutt. Lösning? Aner ikke :)

Mulig det er problemet, for akkurat som deg har jeg mange kontoer og mange filtreringsregler. Den kan låse seg allerede fra oppstart - før den har hentet en eneste mail. Vel.. dette er kanskje noe jeg bare må leve med ... inntil Opera kommer med en god mailklient.

Henter du ned mail annenhvert minutt?? hehe - du er jaggu meg verre enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metronom

Jeg har hatt samme problemet hjemme, men ikke pa jobben - samme Eudora-versjon. Eneste forskjellen i oppsettet der er at pa jobben har jeg kun en mailkonto (jobbmailen) mens hjemme har jeg satt opp Eudora til a hente mail fra fire ulike mailkontoer. Bade pa jobben og hjemme har jeg satt opp mange filtreringsregler. Den ser ut til a lase seg nar jeg ikke bruker den i det hele tatt, men mens den bare star i fred og ro og henter ned mail annethvert minutt. Lösning? Aner ikke :)

Jeg opplevde problemet med et annet mailprogram. Det låste seg og nektet å hente ned mail fra mer enn 1 konto om gangen. Dessuten fikk jeg heller ikke lov å sende mer enn 1 mail, før jeg måtte lukke programmet og åpne det igjen for å sende neste.

Ikke helt det samme åroblemet som her i tråden altså. Men årsaken til alt trøbbelet var at jeg nylig hadde innstallert nyeste versjon av ZoneAlarm. Selv om jeg hadde slått av mailsjekkingen der, var det likevel dette programmet som sørget for køddingen.

Løsningen ble at jeg avinnstallerte det og innstallerte den forrige versjonen. Etter dette går alt som smurt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...