Gå til innhold

Hvor i Trondheim får man kjøpt dildoer???


Gjest pjalleballe

Anbefalte innlegg

Hvor mange dildoer har du da?

Forstod jeg det rett at du hadde bilde av dette vidunderet på din hjemmeside? Den må jeg i så fall se. Jeg har nå selvsagt fått gjort noe med "problemet" mitt, men den saken jeg fikk tak i var ikke stort mye bedre enn en agurk.

Jeg har 3. Den er ikke på hjemmesiden min, men det er mulig jeg legger inn linken dit.

Her kan du se og lese om den: http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pyse! ;-)

Greit det. For et monster...

Si meg, er det bare meg som lurer på følgende:

Hva med en helt vanlig, fin penis som er fastmontert på en helt vanlig, fin mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det. For et monster...

Si meg, er det bare meg som lurer på følgende:

Hva med en helt vanlig, fin penis som er fastmontert på en helt vanlig, fin mann?

Det er jo selvfølgelig det aller beste, men jeg kan jo ikke akkurat bare gå ut og plukke opp en heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig det aller beste, men jeg kan jo ikke akkurat bare gå ut og plukke opp en heller!

Hm... har du sagt fra deg den du hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da så. Sover du bedre?

Hvis jeg klarer å ikke sove for lenge på dagtid går det bra, men jeg har visst kommet inn i en fryktelig uvane med å sove lite om natta og dermed blir jeg trøtt om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men det var et ganske akutt behov før i dag. Postordre er vel og bra, men trenger man saken med en gang, er det ikke like greit.

Du må være føre var til neste gang... Nå har du sikkert lært. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg nei, men han sover på sofaen for tiden.

Og du skrur forhåpentligvis på bråkedildoen med døra på gløtt, bare for å erte???

Funker ikke det heller, så er det kanskje best han holder seg på sofaen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du skrur forhåpentligvis på bråkedildoen med døra på gløtt, bare for å erte???

Funker ikke det heller, så er det kanskje best han holder seg på sofaen... :-)

Nei jeg bruker den når han er på lekeplassen eller hos svigerfar med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, han ble da fristet til å bruke det på meg en gang.

En gang... huff og huff.

Dersom du er utro, beholder han da leilighet og barn, eller sier loven i Spania ingenting på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang... huff og huff.

Dersom du er utro, beholder han da leilighet og barn, eller sier loven i Spania ingenting på sånt?

Det vet jeg ikke. Dessuten hvis jeg skulle komme til å være det så måtte han jo både oppdage det og ha bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Dessuten hvis jeg skulle komme til å være det så måtte han jo både oppdage det og ha bevis.

Ja, jeg ser han for meg idet han slenger fra seg bevisene på bordet. Usj... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...